Bir Özgün Değerlendirme!
Bu özgün değerlendirmemi sizlere sunarken salt içten duygu ve düşüncelerimi serdetmek dışında ‘sitem dâhil’ başkaca herhangi bir amacım bulunmamaktadır.
748 şiir ve 222 düz yazı (toplam: 970) çalışmamı 2013 sonuna kadar sanal âlemde sitelere ekleyerek güzel insanlarımızla paylaştım.
Tüm çalışmalarımda yürekleri ısıtırken ve dimağları ışıtırken güzel Türkçemizin özgün kuram ve yazım kurallarına riayet ederek dilimizi yozlaştırmaktan hep kaçındım.
2014’e serbest ölçülü ve ilk kez ‘protest’ tarzı bir naçiz çalışmamla ‘Merhaba!’ diyerek henüz yitmediğimi vurgulamak istedim ancak şiirim yankı bulmadı.
Bazı sağlık sorunlarım ve zaman darlığı yüzünden yazmaktan tamamen çekilmek gibi bir niyetim bulunmadığını da belirtmek isterim.
Esasen çalışmalarımın yorum alıp almaması hiç dert değil! Olabildiğince fazlaca okunması benim için yeterlidir.
Her şiir ve düz yazının ille yorumlanacağı gibi bir kural olmadığı bilinir. Zaten ben de her şiir ve düz yazıyı yoruma layık bulmamaktayım; bu da az çok bilinmektedir.
İnternete her girdiğimde ortalama on adet çalışmayı okumakta ve bunların ancak birkaçına yorum yapmaya çalışmaktayım. Yapılan yorumları puanlamaya ise pek sıcak bakmamaktayım.
Şairin şaire ve yazarın yazara puan/not vermesi mutlak tartışılabilir lakin bu noktayı şimdilik irdelemek istemiyorum.
2014’e bu kısa yazımla da ‘Merhaba!’ diyerek tüm sitedaşlarıma esenlik, huzur, mutluluk, başarı ve her şeyin ille en hayırlısını dilerim.
Yüksek takdir, anlayış ve hoşgörünüze sığınarak, yazımın başında da dile getirdiğim üzere, bu özgün değerlendirmem salt içten duygu ve düşüncelerimi serdetmek olup, bunun yârenlik olarak alınmasını dilerim.
Bir doğaçlamamla yazımı noktalamak isterim, izninizle:
Biliyorsan konuş, aksi hâlde sus;
Küsme talihine olsa da makûs...
Dinle, anla, öğren; güçlensin zihnin;
Göster iradeni, yok olsun cehlin...
Kalın sağlıcakla…
16.01.2014
YORUMLAR
Eğitimci
Sıcacık bir yazı olmuş.
Başkalarını bilemem ama, ben beğendim.
Fikirlerinize katılıyorum.
Yorum çok önemli değil.
Önemli olan, bir şetleri paylaşabilmek.
Taktir görmek, anlaşıldığını hissetmek güzel şey ama,
her şey değil.
Burada varlığınız hissedilsin, yeter diyorum ben.
Samimi yazınız içimizi ısıttı.