- 631 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Yaşasın baĞzı Müzikler!..
Bazı müzikler vardır. O sıra kimi düşünsen, aşık olursun. Müzik biter, aşk biter. Aşk biter, hüsran başlar. Ve Yılmaz Erdoğan’ın dediği gibi hüsran; çok sanat müziği bir kelimedir. Her şarkı da, aşk ile birlikte hissedilir. Genelde de acı vericidir. Aşk ile doğru orantılıdır acısı ama aşkın acısı daha ağır bastığından mıdır bilinmez, hüsran hep hayal kırıklıklarından sonra bitiverir.
Tabi ki her aşk hayal kırıklıklarıyla bitmez. Ve eminim ki aşk tükenmez. Tükenen göz yaşıdır insanda. Çünkü ömür boyu ağlayamaz bir insan ama sevebilir. Hatta hüsran yaşasa dahi sevebilir. Hatta ve hatta aldatılsa, terkedilse, yolu neredeyse tamamlamışken gittiğinde bile sevebilir. Yarım kalan insan daha çok sever aslında. Aslının gittiğini düşünsen bile sureti mutlu eder ve her ayna aşkı anımsatır sana.
Sana evet sana, bir çift sözüm var sana. Evet tam da aynadan bakan bana. İşte sana, diye başlarım cümleme ama tamamlayamam acımdan. Yüreğinin acıması gerçek mi diye düşündüm senelerce. Hep duygusal bir motive gibi geldi. Ama gerçek millet, gerçek hiç beklemediğinde elinin bırakılması ve yüreğinin kanaması. İnsanın kıyameti illa ölüm değildir unutmamalı. Kıyamet bir insanın ruhunu kaybetmesidir. Ve ruh sadece kalbinde aşk varsa hissedilir…
Uğur İNCEKARA
Yazım Tarihi : 16 Ocak 2014
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.