- 438 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
röportaj
Öncelikle okul başkanımıza bize ayırdıkları zamandan dolayı teşekkür ederim...
Soru: Başkanım, bize kendinizi tanıtırmısınız?
Furkan Güler:Okulumuz 10/F sınıfı öğrencisiyim.Bu okula 2012/2013 eğitim yılı içinde geldim.Ordu Perşembeliyim, doğma büyüme samsunluyum.
Soru:Neden okul başkanı oldunuz?
Furkan Güler:Okulumuzun artık Orduda ses getirmesi gerektiğini düşündük, bunun için çalıştık ve bugün AltınOrdu İlçe öğrenci meclisinde 99 adet okul içerisinde 4. okuluz.Öğrenci arkadaşlarımıza bir hizmet borcumuzun olduğunu düşündük ve bu yüzden başkanlığa aday olduk ve arkadaşlarımızın desteği ile okul başkanlığına geldik 4. ayımızdayız.
Soru: Okulumuzun eğitimi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Furkan Güler:Okulumuz akıllı tahta ve tablet uygulamalı eğitim sistemi ile eğitim kalitesi yüksek bir okuldur.Bunu yanında Diğer faaliyetlerde ileri seviyede bir okuldur.
Soru: Diğer faaliyetler neler başkanım?
Furkan Güler: Okulumuzun yaklaşık 15 ayrı daldan oluşan bir okul takımı var ve arkadaşlarımız bu alanlarda büyük başarılar elde ettiler.Bunun yanında meslek derslerindeki başarımızda bulunmakta.
Soru:Hobileriniz nelerdir?
Furkan Güler: Yüzmeyi seven birisiyim.Bunun yanında şiir yazmakla meşgul oluyorum.Doğa yürüyüşlerine severim.
Soru:Öğrencilerle ne kadar ilgileniyosunuz?
Furkan Güler: En yoğun olduğumuz zaman dahi onlarla beraber oluyoruz daha doğrusu her zaman onlarla içiçeyiz.Her zaman dertlerini dinlemeye hazırız.
Soru:İleriye yönelik ne düşünüyorsunuz?
Furkan Güler: Allah nasip ederse bu okuldan mezun olana kadar seçimlere gireceğiz.İdare ve öğrenci arasındaki ilişkiler bizim dönemimizde çok olumlu olduğu kanaatindeyiz.Bundan dolayı ileriye yönelik hedefimiz mezun olana kadar başkanlığa talip olmak.
Soru:Başka söylemek istediğiniz bir şey var mı?
Furkan Güler: Biz Öğrenci için varız Allah nasip ederse mezun olana kadar onlarla olacağız.Her zaman dertlerini dinlemeye hazırız.Okul müdürümüzede bize oldukları destekten dolayı teşekkür ediyorum.Tüm öğrencilerimizede verdikleri destekten dolayı teşekkür ediyorum. Sizlerede teşekkür ediyorum. SAĞOLUN.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.