- 838 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
Mahzundur Artık Gülüşlerim..!
Mahzundur artık gülüşlerim .. sana inandığımdan ve kandığımdan beri soldu gözlerimin çiçekleri... şimdi gittin ,kopkoyu bir gece bıraktın bana .bir şarkı bir nefes kokun,gözlerin hele gülüşün o canıma can katan ve canımı yakan gülüşün ..Son sözlerin son bakışın son kaçısın vedasız, vefasız !hangisi gerçek bilemediğim izlerin .Arayışlarım bu arayışlarda yok oluşlarım, korkularım ve korkularda kayboluşlarım .Yanımdaylen bile kalp atışlarıma eşlik ederdi kederim ,yanımdayken bile en büyük hasretim , en büyük gurbetim ,hep soru işaretleriyle kesilen nefesim .Dualarla uyuduğum zindan gecelerde adını sayıklayarak ve elime aldığım telefona yalnız adını yazarak sana gönderişlerim.. Şimdi gene adın ama yazamıyorum bile ..oysa ne çok özlerdim yetmezdi arayışların yetmezdi sesin ,gelişin nefesin .o yetmeyene bile hasret kaldım oysa..
.ahhh bilinmezim ahhh ebedi hasretim ahh yürek yaram, yangınım biçare yüreğim ..ayak izlerini aradığım yollarda gölgen ve hayalin kaldı.Sensiz gezerdim hasret boynumda o dayanamadığım özlem ve kokunla attığım her adımda sana yazdığım heceler ve ta ..ki senden bir seda gelene dek nefessiz yürürdüm ve attığım her adımda her yokuş her merdiven çocuk gibi fal bakardım "seviyor ,sevmiyor " ..tek bir hecene tek bir işaretine sevince boğulur binlerce teşekkür gönderirdim sana. Aslında seni sensiz severken beni kendinden uzaklaştırmak için yaptığın onca oyuna rağmen bilmezden , gelir görmezden gelir bin kere tövbe eder binkere bozardım .biliyordum yapamayacağımı ve biliyordun sende biliyordun .Buna rağmen neden gittin neden gittin? zindanımda bedenime kelepçeler vurdun şimdi .Gözyaşlarım kalmadı artık ağlamaktan. Yüreğim ,kalbim diri diri yanıyor kül oluyor ve tekrar diriliyor ..Ah sevgili ! ahh sevgili neden gittin... dayanamıyorum yapamıyorum .En çok istediğim şeyi aldın benden en çok sevdiğim şeyi kendini seni şimdi öpüşlerin hayalimde kokun tüm hücrelerimde..benden gittin ya ben senden gidebilecekmiyim ? sen unutsaydın bende unuturdum .Sana dair umudum hiç bitmedi ,bitmeyecek .Anlamadın mı ben sana aşık oldum ben seni gerçekten sevdim .ne olur gel gel !mahzundur artık gülüşlerim lütfenn ...
Esra Leyla Oruç
14 .01.14
YORUMLAR
Resim ve hikaye tam bir bütünlük içinde,belliki ayrılık var,hicran yarası yaşananlarla,kanıyor kendi içinde
Bir varmış, bir yokmuş diye başlayan aşk hikayesi vurgun yüklemiş seven yüreğe
Hoyrat zaman, aşkı katletmiiş,akrep ile yelkovan pervane olmuş kime ne
Manidardı, içtendi,sıcaktı
Köze düşen engin yüreğe mahir kaleme selam olsun
Derin selam saygı
____-* * * * * * * * * * *______