- 683 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
G.Aslı Diyor ki;
SAYIN KERIM ÖZBEKLER...
BEN BELCIKA’DA, 1980 SENESINDEN BERI YASAYAN BIR 50 YILLIK INSANIM....
KI NE TESADÜF BABAM BELCIKA’YA BENI KIRK GÜNLÜK KUNDAKDA BIRAKIP CIKMIS VE BEN 50 YILLIK BIR HAYAT YOLCULUGNDAN SONRA KENDIMI COK ÖNEMLI BIR TARIHLE YANI TÜRKLERIN AVRUPA’YA GELISININ TARIHIYLE BIR DÖNÜM NOKTASINDA BULDUM VE TITIZLIKLE KIMLIGIMIN VATANIMIN DEGERLERINI KORUYARAK YASAMAMDAN KAYNAKLANMADAN OLUCAK KI KAPI KAPI DEVAMLI GEZEN VE TÜRKIYE’DE DE OLAN YEHOVA SAHITLERINDEN OTURDUGUM NEUPRE BELEDIYESININ SORUMLUSUYLA KAPIMA GELDIGINDE ÖGRENMEK AMACLI EVIMDE COGU ZAMAN TEK BAZEN AILECE EGITIM ALMAYA BASLADIM VE TÜRKIYE’NIN ONLARIN GÖZÜNDE OLAN DEGERINI AGIZLARINDAN DUYDUM VE AYNI ZAMANDA TÜRKCE DILI ÖGRENEREK TÜRKLERI ARALARINA ALMA GAYRETLERINE SAHIT OLDUM KI BEN COK SÜKÜR MÜSLÜMANIM VE KENDILERINE DE BILDIRDIM ..
SIZE ACABA HZ ADEM ILE HZ HAVA’NIN OLAYININ ONLARIN INACLARINA GÖRE TÜRKIYE DE OLDUGUNU BILIP BILMEDIGINIZI VE YERINI BILIYORMUSUNUZ DIYE SORSAM YANLIS OLUR MU ?....YANI YEHOVA SAHITLERININ SÖYLEYISIYLE EDEN BAHCESI CENNET DEMEKDIR EDEN.. ....KI ONLARIN CENNETI DÜNYADADIR VE KIYAMETTEN SONRADA DÜNYADA OLACAKDIR.VE YERI DE TÜRKIYE’DEDIR...
AYRICA ARTIK POLITIK DÏNYASINDA TÜRKIYE HAKKINDAKI DÖNEN DOLAPLARI DAHA KOLAY ANLAYABILIRIZ SANIRIM KI CIDDI SAHIPLENMELIYIZ VE KORUMALIZ....ALLAHIN BIZE BIR TAKDIRIDIR VATANIMIZ.....INSANLIK ADINA KI ISLAM EN GÜZEL TÜRKIYE DE YASANIYOR YINE DE...
YAZILARINIZ COK ENTRESSANT, LAKIN OKUMAYA VAKTIM OLMADIGINDAN BAZILARINI ANCAK OKUYABILDIM...
TEBRIK EDER CALISMALARINIZDA BASARILAR DILERIM...
SAYGILARIMLA...(13 OCAK 2014.PAZARTESİ)
BASKAN
G.ASLI
Liège bari§ evi /BM/ Liège maison de paix
rue Henri Orban 45
4030 Grivégnée/Liége/Belgique
Courriel:liè[email protected]
tel;+32496635641 -+905306929413
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.