DÜŞÜN SEVGİLİM
Bir gün benden sıkılıp ta gitmeyi düşünürsen sevgilim,unutma sakın adına şiir yazacak başka bir şair yok bu dünyada.
Sana büyüttüğüm sevgideki berraklığı başka bir yürekte bulamazsın,tadamazsın bu sıcaklığı başka bir tende.sen bu gönülde yaşadığın sürece vazgeçilmezsin.hem merak etme ben sana bir ömür yetecek kadar aşkı vereceğim mutlaka.
Tükendiğin anlarda ve çıkmaza girdiğinde geçmişe dön ve ilk tanışmamızı hatırla.aklına getir yaşadığımız en güzel dakikaları,mutlaka faydası olacaktır çaresizliğine.sonra bir daha düşün, kıyıp o güzel maziye elveda diyebilecek kadar cesurmusun acaba.
Unutma sevgilim aşk dediğin nesne her zaman uğramıyor hayatımıza.bizi örnek al,birbirimizi bulmadan önce ne kadar yormuştu bedenlerimizi sahte sevgiler.izlerini aylarca taşıdık üzerimizde.şimdi ise birçok insanın özlemle baktığı bir tutkunun avuçlarındayız.seni bilmem ama benim için bu her şeyden özel ve güzel.
Benim açımdan hiçbir şüphe olmasın aklında.sen benim dünyamdaki en büyük hazinemsin ve ben var olduğum sürece hep senin yanında olacağım.zaten senin o tarifsiz güzelliğini bırakıp başka bir tende soluklanamam.elbet ki kavgalarımız olacak küskünlüklerimizde,ama sen bana dargın olduğun süre içerisinde beni özle ve küstüğümüz içinde biraz hüzünlen.aklında bulunsun bunlar ilişkinin olmazsa olmazlarındandır.insan bazen özlemeyi özlüyor çünkü.
Boş ver sevgilim monotonluk bizim aşkımıza yakışan bir kanı değil.ellerin ellerimde olduğu sürece ben sana hep farklı renkler tattıracağım sen hiç şüphe etme.hem bak etrafına bizi kıskanan kaç kişi var acaba,yerimizde olmayı isteyen kaç insan.sende farkındasın biliyorum, aşk bir cümleyle harcanacak kadar kolay yetişmiyor şu dünyada.bir kere kaybettin mi bir daha bulmak çok zor oluyor.
Yanlış anlama sakın sözlerim sevginden şüphe ettiğim için değil,sadece bilmeni istedim.ayrılık sözle söylenecek kadar kolay,yükü taşınmayacak kadar ağır bir cümle,
Bu yüzden bir anlık hataya düşüp ne olur sevgimizi ve bizi üzme olurmu…!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.