- 2034 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
HRİSTİYAN BATI VE ADB'NİN BİR PLANI VARSA ALLAH CC.'DE ELBET BİR PLANI VAR....
1979’ da Fransa’da sürgünde olan Humeyni İranda devrim yapılarak iktidara getirilmişti.Abd bundan memnun olmadığından İslami Devrime karşı her türlü tezgahı tertiplemek istedi.
Türkiyede derin devlet halkı sağ, sol kutuplara ayırmış,hergün cinayetler işlenmekteydi.Derin devlet, gizli güçler,Abd’ nin çocukları tabir edilen cunta marifetiyle bir günde olaylar kesildi.
12 Eylül 1980 darbesiyle arkasını sağlama alan Abd İran’daki Mollalar ile İşbirlikcileri Saddam Hüseyin’i kullanarak on yıl süren kardeş kavgası bir savaşı başlattılar.
İran’ın elinde Abd malı uçakların yedek parçaları tükenmişti .Abd derin devleti İsrail aracılığıyla İrana malzeme satışı yaparak silah sanayilerini güçlendirdi.
İsrail elindeki eski malzemeyi çok iyi fiyata satarak yenilerini deposuna yeleştirdi.Kazanan kim oldu?
Tabiki Abd,İsrail ve Batılı devletler.Bu bir..Konu İsrailin güvenliği ve İran tehdidi..
***
1996 yılı Türkiye’de Küresel Batının ve Abd nin çıkarlarını uygulamam diyen Bir Milli iktidar ayakta durmaya çalışıyor.Havuz sistemini kuruyor,Devletin kaynaklarını verimli harcıyor.
İslam ülkeleri ile iyi ilişkiler kuruyor,İran,Libya,Malezya,Endonezya vs.ortak savunma ve ortak para birimi kurmaya çalışıyor..İsrail bundan çok rahatsız.
Kudüs Gecesi,Şeyhlere,Hocalara iftar,Tarikatlar bahane edilerek derin gizli güçler,Abd’nin piyonları ortaya salıveriliyorlar.28 Şubat ihtilali yapılıp Türkiye hizaya getiriliyor.300 milyar dolar devletin zararı,batan bankalar,ekonomik kriz.Askerlere olan güven kayboluyor.
Askerler halkın gözünde hain,işbirlikçi,dış güçlerin maşası görünümü veriliyor.Kazanan yine aynı taraf.Bu ikincisi.Konu yine İsrailin güvenliği,Türkiyedeki Batı ve Abd menfaatleri.İşin içinde yine İran tehdidi var.Olan yine Türkiye ekonomisine oluyor.
***
Türkiye çok zorlu bir coğrafyada yeralmış bir ülke.İran,Irak gibi zengin yer altı,yerüstü kaynaklarına sahip,oldukçada büyük ve büyüyen genç nufusa sahip bir pazar ülke.
Batının onu bir başına büyütmeyeceği kesin.2002 seçimlerinde bir iktidar 28 Şubat Darbesine duyulan öfke sonucu olarak sandıktan büyük çoğunlukla çıkmayı başararak halkın başına geçiyor.
Dışardan destek olmadan Türkiye’de iktidara gelmek mümkün değil,her zaman bu böyle olmuştur.Her iki tarafta getiren koalisyonda,gelen koalisyonda kazanmak için mücadele eder,iktidar Türkiyenin ali menfaatlerini ve Müslümanların rahat ve huzurunu temin etmek için çabalar,onu getiren dış servislerde ondan yarar sağlamaya çalışır.
İsrail,Batı,Abd gizli servisleri durmadan çalışır,önüne çıkan engelleri açar,kendi çıkarlarını da gerçekleştirir.Adeta bu bir santranç oyunu gibi sürer durur.
İktidar bir yerde karşı koyduğu zaman hemen cezalandırılır.Bu çuval geçirmede olabilir,Mit’e suikastta olabilir,ekonomiyi sarsma operasyonuda olabilir.
Son on yıla baktığımız zaman iktidara çok zorlu yıllar geçirtilmiş olduğu aşikardır.Çok eski değil elli yıl öncesinde Başbakanı asmışlar,on yılda bir Darbe yapmışlar.
Osmanlı yıkılıp ta-Cumhuriyetin kuruluşundan 1980 Darbesine kadar 2.5 trilyon dolar kaybımıza neden olmuş ,dedelerimiz çarıkla gezmeye,kara sabana mecbur bırakılmışlar.
1980 Darbesi sonrasında PKK ,Asala,1994 ve 2001 ekonomik krizleri ile de bize 1.5 trilyon dolar zarar ettiren derin güçler,onların işbirlikçileri ,gizli servisler bizi rahat bırakırlar mı?
İşimiz gerçekten zor bu coğrafyada sağlam durmak,atacağımız adımları ölçerek biçerek atmak durumundayız.
Kafirin planı varsa Allahımızında elbette bir planı var.Bize düşen tembellik etmeden çalışmak,yeni teknolojilere ayak uydurmak..
Dünya teknolojide muazzam gelişmelere imza atarken bizim bunun gerisinde kalmamız tarihin tekerrürü olacak ve Osmanlı Devletine biçilen kefen bizim de başımıza geçirilecektir.
Allah cc.Ümmeti Muhammedin sa.yardımcısı olsun.Yegane güç ve kuvvet sahibi ancak odur..
09.01.2014-KIRIKKALE
HİDAYET DOĞAN OSMANOĞLU***
YORUMLAR
Ezilmek,doğruları zindanlarda öldürmek,gerçekleri toprak altında çürütmek...Dünya bir görüntü haline geldikçe gerçekler o görüntülerde nasılda yalanlanıyor...Hani dünya bir köy haline gelecek kadar küçülüyor yaa işte doğrularda yalanlar karşısında maalesef kayboluyor...Hani derler yaa köyün dedikodusu yalanı çok olur...Yalanlarla yaşayan bir toplum haline geldik.Yalanlardan çok,yalancılara güvendik.
Saygılar..
ilginc bir yazi...
müslüman münafikliga yolsuzluga hirsizliga rüsvete görevini kötüye kullanmaya asla müsade etmediginde
benin takiyecim hirsizim v.s ise kimse dokunmamali gibi bir düsünceye dahi düsemediginde kurtulusa yaklasmis demektir; aksi halde iblisin ve emperyalistlerin piyonu olur...
Türkiyenin ve diger müslüman ülkelerinin cikarlari icin calisanlara selam olsun...