- 1312 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Özür Dilerim...
Kutlu Doğum Haftasına girdiğimiz bu mübarek gün kainatın sultanı PEYGAMBER EFENDİMİZ HZ.MUHAMMED MUSTAFA S.A.V in doğum günüdür.
Böyle kutlu bir günün bir kuru mesajla kutlanmasından ziyade ülkemde coşku içerisinde geçmesi dileğimdi amma velakin görünen o ki; bunun pek de mümkün olmadığı gün gibi ortada.
Geçtiğimiz günlerde fazla değil tam 12 gün önce bu ülkede kıyametler kopuyordu.Sokaklar panayır yerine dönmüş, insanlar günler öncesinden inanılmaz hazırlıklar yapmışlardı.
NOEL YORTUSU ya da bunu kendini kandırmak adına yeni bir yıl başıdır diye legalleştiren yurdum insanı nasılda zevkle sefayla kutlamışlardı.Hiç dokunmasın ama işin gerçeği bu ...
Ne kadar içler acısı bir durumdur ki bu gün böyle bir güne yapılmış olan ne bir hazırlık ne bir coşku mevcut aynı yurdum insanında...
Meğer ne kadar ötekileştirilmişiz ne kadar nefret eder olmuşuz kendimizden ve ne kadar uzaklaşmışız ki değerlerimizden yazık demekten başka çare gelmiyor elimden.
Yazık hem de çok yazık!
Hal böyleyken birde çıkıp VATAN MİLLET AŞKI diye teranelerde bulunmaları yok mu katlanılır gibi değil.
Sen hangi milletin hangi vatanın aşkından bahsedebilirsin ki?
Kendini inkar eden bir millet nasıl olur da vatanı bayrağı toprağı sevebilir?
Beni kandıramadığın ortada ama sen seni kandırıyorsun haberin yok!
Hani birde biz ÇANAKKALE DE BU VATANA KAN DÖKEN BİR NESLİN TORUNUYUZ demezler mi büsbütün çileden çıkıyorum o vakit.
Çizmelerine kan dolduğu haldeyken abdest alıp namaz kılandı senin ecdadın ayağı şarapnelle parçalandığı halde dua edip ALLAH a yalvarandı senin ceddin!
Şimdi sen bu inkar içerisindeyken alkol karışmış kanında asaleti mi arıyorsun?
Çok yazık çok!
Sonra efenim hepimiz fetva verecek kadar alim ulema kesilmişiz ne hikmetse?
Daha kitabın içerisinde yazılanları görsel olarak algılayamazken derinliği hakkında bile ciltlerce meal yazabilecek hale gelmişiz!
Destur ha destur!
Önce insan kendini kabul etmeli kabul etmeli ki bir sarhoşun ne söylediğini bilmez halde nara atmasına dönmesin mesele!
Hal böyleyken şimdi tutup da hangi kandili kutlamalı hangi dini bayramın güzelliğini anlatmalı inkarcılara bilemiyorum...
Bize yakışanı olsa olsa elin noelini kutlamak olur sadece!
Sükunetimi koruyamadığım için özür dilerim HAZRETİ NEBİ EFENDİMİZDEN!
Layıkıyla zikremediğim için özür dilerim YÜCE RABBİMDEN!
YORUMLAR
Ne alaka ? "Hal böyleyken birde çıkıp VATAN MİLLET AŞKI diye teranelerde bulunmaları yok mu katlanılır gibi değil." Bu nasıl bir mantıktır ?
Vatan millet değerlerini yılbaşı ve kandil çatışmasına yem etmek nasıl bir mantıktır ? Ve neden böyle bir çatışma peşindesiniz. Sizi tanıyorum. Sürekli negatifsiniz. Ancak bu negatifliği bir çatışmaya dönüştürmeye hakkınız yok. Suni gündem yaratarak hiç alakası olmayan insanları bu saçma çatışmanın içine çekmeye de hakkınız yok. Siz önce noel ve yılbaşını birbirinden ayırmayı öğrenin. Bu ülkede hiç bir müslümanın noel kutladığını sanmıyorum.
Şimdi eminim beni yılbaşı kutlayanların avukatlığına soyunmakla suçlayacaksınız. Eğer bu tepkimi illa bir avukatlığa bağlayacaksanız, Vatanını milletini sevenlerin avukatı olarak kabul edebilirsiniz. Çünkü bilinçaltınıza gizlenmiş milliyetçi düşmanlığı alakası konularda bile bulduğu ilk boşluktan fışkırıveriyor.
Eğer bundan 15 gün önce patlayan hırsızlık, yolsuzluk, adalet katliamıyla vatan millet sevgisini arasında bağ kursaydınız sizi anlardım ama nedense o konuda hiç gıkınız çıkmadı.
Böyle suni gündemlerle vatan millet sevgisini yoğun şekilde yaşayanları suçluluk duygusu hissetmeye yönlendirmeniz komik.
Çok önemli ve ciddi bir şey yazmış birinin mağrurluğunu görüyorum :)
Ne diyeyim. Allah yardımcınız olsun..
yasemen akyürek
Hırsızlıktan dolayı sesim çıkmamış öyle atıfta bulunmuşsunuz sizin değerlendirmenize göre yazı yorum yapacak mecburiyeti taşıdığımı sanmıyorum sayın Çıtak...
Hem daha kesinleşmeyen bir karar için yaprak gibi savrularak yazı yazmamayı şiar edindim
Pardon bu ülkede birilerine hırsız haydut faşist dediğim zaman milliyetçi kimliğini taşıyacaksam eğer hiç muhatap olmayayım bu olguyla.
Bu konu hakkında sanırım adıma karar verme yetisine çoktan sahip olmuşsunuz.
Ben toplumsal bir konuyu gündeme lisanım yettiği kadarıyla taşıdım.
Hiç bir zaman şahsınızla ilintili bir not yazdığımı hatırlamıyorum.
Ki bu beni değil sizi bağlar...
Suni gündem oluşturma konusuna gelince gerçeği söylemek gerekirse bu konuda sizin elinize su dökemem...
Ben milliyetçiliğnde ne olduğunu bilirim müslümanlığında tabi sizin algınızla benim ki arasında uçurumlar olsa dahi... saygılar SAYIN ÇITAK
mirim
Polis, savcı, hırsıza sizi soruşturabilir miyim diyecek, o da izin verirse soruşturabilecek. Hangi ilkel kabilede var bu hukuk sistemi ?
Siz, ne yapsamda milliyetçilere giydirsem diye düşünürken bula bula alakasız yılbaşı ve kutlu doğum haftasını mı buldunuz ? Siz müslümanım deyip de noel kutlayan varsa onlara hitap edin. Konuyla alakası olmayan milliyetçlere değil.
İnanın şu yazdıklarınızı size yakıştıramadım. Hani cahil olduğundan eiin olduğum birisi yazsa yadırgamazdım. Daha yılbaşı ve noeli birbirinden ayıramayan ve tamamen dini bir uygulama ürünü olan noel ve kutlu doğum haftasını miliyyetçilerin aleyhine kullanmak için saçma sapan bir ilişkilendirme kuran kişi nasıl bir kültürün ürünüdür ?
Dediğim gibi, siz önce caminin yolunu bize bırakmayıp hırsızlığı şiar edinenlerle mücadele edin. Çünkü bizim dinimizi istismarla kese dolduranlar bu dinin asıl düşmanlarıdır.
yok,sul
yılbaşını benim bildiğim hıristiyanlar kutlar ve öylece de işlendi akıllara eskiden beridir
sonra bu kavramları bilemediğim için de bir eksiklk hissetmiyorum şükür
yılbaşı ya da noel bence de aynılar değişen birşey var ise
o da bu kavramları bilenlerin allameyi cihan görüş farklılıklarından yayılan ışık
ki aşikaren bir güneş gibi pazrlıyorlar
her neyse ''edemiyorSUNUZ'' daki SUNUZ var ya hani
ben kendimi dahil hissettim o yüzden yazasım geldi diyeyim efendim
saygılarımla kardeşim
ccelayir
yok,sul
yanii bildiğim ve fazla da bilmek istemediğim bir bilgi ne derseniz deyin yılbaşını gavurlar kutlar :))
derdik ufakken...
yanlış anlamayınız kardeşim konu şu ki yılbaşı krismis (Christmast ) işte ya da noel...
hala aynı bilgilerim bana yeterli olduğunu savunuyorum
saygılarımla kardeşim...