- 776 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İÇTEN SEVGİLERİMLE, Muhammet PINALOĞLU
Bebeğim Şeniz Pınaloğlu DOĞRAMACI ya
Bebeğim seni seviyorum, seni arıyorum. Şimdi sen büyümüş bir kız edası ile konuşuyor gülüyorsun sana da bu yakışır. Anne annen, teyzen, annen iyidirler inşallah Allah daha iyi etsin. Sevildiğinizi unutmayın (’bizi seven biri var, bizde onu çok sevelim’)
Bebeğim okullar açıldı dersler de halı hazırda başarılı olmana engel yok. Uzakta olsak her zaman senin yanında olacağım. Bulunmayacak kadar zor durumda kalırsan, kağıt kalem sana yardımcı olur, yazar derdini yolarsın. bebeğim hiç bir zaman derdi içinde biriktirme bilgi alış verişinde bulunabilir sın çok rahat ol, başarılı olacaksın. İlk öğretimdeki arkadaşlarını unutma yıllar sonra gün gelir onlar sana yardımcı olur barışık olmalısın.
Boş zamanın olduğunda biraz beni düşünür bana yazı yazar mısın, inan ki çok sevindireceksin. Bir çocuk gibi ağlayacağım, belki de güleceğim. Senin yanakların kırmızı olacak bir buse alacağım sen görmeyeceksin yalnızca his edeceksin seni sevdiğimi. Küçük bir kız minicik elleri ayakları vardı ellerimde büyümüştü yıllar geçti o küçük kız uzaklaştı görsel uzaklık, aramızda duygu yakınlığı var. O küçük kız büyüse de her zaman bir çocuk olarak kalır hâyâller de, o haliyle çok tatlıdır kendisi hep bilir tatlı olduğunu.
şeker pare, revani mi
yoksa
Şam, hurma mı
bekli de
baklava, şobiyet, burma mı
Adananın meşhur tatlısı
sarı burma mı
seni nasıl anlatmalı
Rize nin meşhur tatlısı
Laz böreğimi bol tere yağlı
olsa da yesek
lakin çok uzağız görüşmek dileğiyle
bebeğim çok selam öpüyorum bay bay
Muhammet PINALOĞLU
www.pınaloglu.com