- 745 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
''HERKES KENDİ ŞANSINI KENDİSİ YARATIR''
Durup bir düşünün!Düşüneceğiniz şey ise gelecekten bir gün!Emin olun çok fazla zamanınızı almayacak.Gelecekten kastım belki iki gün sonrası belki iki yıl belki de 5 yıl sonrası,hiç fark etmez,bu size kalmış,çünkü bu sizin geleceğiniz..o gelecekte kimi nasıl hayal ettiğiniz hiç önemli değil ve hayal ettiğiniz kişileri başkalarına açıklamaktan asla korkmayın..
Birçok insan hayal ediyoruz ama bir türlü gerçekleşmiyor diyor ya hani,işte benim amacım da bu!İnsan evladına der ki yaradan;bir insan düşündüğü her şeyi yapmaya,başarmaya ulaşmaya yetecek güce sahiptir.peki;biz hayal ederken düşünmüyor muyuz?o yüzden kafanıza yerleştirmeniz gereken ilk cümle şu:Güzel bir geleceğe,güzel hayaller kurarak,şimdiden bir başlangıç yapıyorum.Ve bu başlangıcın sonunda hayal ettiğim şeylerin tümüne kavuşuyorum.çünkü buna İNANIYORUM..işte ilk cümleleriniz bunlar olacak...
Sıradaki cümlemizi söylemeden önce,sizi kimsenin rahatsız etmeyeceği bir yere geçin ve bu cümleyi okuduktan sonra beş dakika boyunca ne olduğunu düşünün..işte o cümle:’’Herkes kendi şansını kendisi yaratır ve bir insanın sahip olacağı en büyük şanslar;iş,başarı,güç,mutluluk,kader,para ve AŞK’TIR..bu 7 unsuru dünyanın 7 harikası değil sizin 7 harikanız olarak düşünün.hepsinin üzerine ayrı şehirler kurun..ve bu şehirlerle kendi ülkenizi kurun.kendiniz yönetin.cumhurbaşkanı da başbakan da siz olun orada..bunların arasında elbette kaybettiğiniz anlar olacak,ama sakın üzülmeyin ve nerede hata yaptığınızı bulun.ama hayallerinize ulaşmaya çalışırken sizi engellemek için her haltı yapabilecek insanların oldugunu unutmayın.dostlarınıza yanınızda iken dönün bir bakın mesela..gözleri ne anlatıyor.veya iş yerindeki patronunuz sizi neden yalakalıklar yapıyor.sizi sevdiği için mi iltifat ediyor yoksa arkanızdan kuyu mu kazıyor?
Okul hayatı henüz bitmemiş olan gençler,ilk uyanması gereken kişiler sizlersiniz.Gençlik hevesinde defalarca aşk yaşayın,terk edin,terk edilin.Ayrılın ya da..ama aşkta size çok güzel bir kural koymak istiyorum bu kuralı kendinize felsefe edinin..:’’HER AŞK,ASLINDA İLK AŞKTIR..’’
örneğin;kendinizi yeni bir ilişkiden çıkmış gibi düşünün veya bu durumda olan arkadaşlar da vardır elbet.farz edin ki ayrılalı daha iki saat oldu.moraller sıfır tabi,üzgünsünüz.gece çıktınız bir parkta oturuyorsunuz veya yolda yürüyorsunuz.bir yandan da kara kara düşünüyorsunuz,ben nerede hata yaptım diye..gençler hatalarınızı aramayacağınız tek yer AŞK’tır..hatanızı aramak yerine önünüze bakın...BENİ DOĞRU DUYDUNUZ HATALARINIZI ASLA ARAMAYIN,çünkü siz kara kara hatalarınızı düşünürken,o oturduğunuz parkta belki bir kız veya bir erkek size bakıyordur,belki göz göze geleceksiniz,kouşup tanışacaksınız belkide? ya da yolda yürürken boynunuz eğik şekilde yine düşünüyorsunuz ama kafanızı kaldırdığınızda ilk görüşte aşka tutulmayacağınız ne malum? Tabi bu aşka inanlar için geçerli..diğerlerine de sıra gelecek...anlatmak istediğimi eminim ki anladınız,ben yine de özet geçeyim..kısaca arkadaşlar,yıldızlara geri ulaşayım derken güneşi kaçırmayın,güneşi ve bulutların o damlacık yağmurlarını,hiç birini kaçırmayın.AYIK OLUN..her aşk ilk aşktır evet.nasıl mı? çünkü bir sonraki aşkta bir öncekinde yapmış olduğunuz hataların hiçbirini yapmıyorsunuz,eksikliklerinizi tamamlıyorsunuz ve daha iyi bir aşık adayı oluyorsunuz.kısaca her aşkın sonunda bir tecrübe edinip kendinizi geliştiriyorsunuz ve değişiyorsunuz..evet değişmek...tam bir aşk insanı olmak gibi mesela..bir önceki ilişkinizde daha mı mutluydunuz? devreye sürprizleri sokun.karşıdan bir şey beklemek,acaba otobüste bana yer kaldı mı diye düşünmektir.çünkü karşınızdaki insan sizin kadar rahat birisi değilse veya işleri çok yoğunsa ev kızı ise annesine yardım ediyorsa veya iş kadını ise,emin olun o sizin kadar hiç rahat değildir.ama sizin bir çok zamanınız var ve o zamanları da ayırmak zorundasınız.çünkü bir aşkta bedenleri kadın,ruh ve duyguları erkek yönetir...anlaşıldı mı? evet..işte bu artık değiştiniz arkadaşlar.işte genç ve genç kalan arkadaşlarım bir İLK AŞKA daha hazırsınız.
NOT:AŞIK OLDUĞUNUZ İNSANA,ASLA SEN TAM ARADIĞIM KİŞİSİN DEMEYİN!
amacımızın sonuna yaklaşıyoruz arkadaşlar..sizleri bilinçlendirmek için bu el emeğini size sundum.bu 7 harikayı çok iyi düşünün.ve size benden küçük bir yardım..HAYAT=KADER+GÜÇ+MUTLULUK+BAŞARI+İŞ+PARA+AŞK...
BANA GÖRE olması gereken düzen bu..aşk ve para en sonda olmalı..önce kendi kaderinizi seçip belirlemelisiniz.sonra her türlü iyi veya kötü olaylara karşı kendinizi güçlü kılmalısınız.ve herkese inat,özellikle hayata gıcıklık edip mutluluğu her şeyden en ufak bir şeyden bile tatmalısınız.VE BAŞARI..defalarca kaybeden bir insan olarak konuşuyorum arkdaşlar,bir şeyi başarmak istiyorsanız,herkesin bahanesi olan zamanım çok az,bu sürede yapamam demeyin.başarı için mücevher matematiğinizi kullanın.yani ANNE VE BABANIZI...onların desteği olmadan bir halt yapamazsınız..PARA! evet burada işsizleri düşünüyorum.o yüzden önce harcama yaptığınız her durumdan az da olsa hepsinden kısın.tasarruf edeceksiniz,ve maaşı az deyip işlere girmemezlik etmeyeceksiniz,birikim ve tasarrufla villa alan insanlar tanıyorum! VE O :AŞK...
aşk,benim için gereksiz bir ihtiyactır..sizin fikirlerinize göre belki karşıt görüşteyiz..Ama günümüzde AŞK,artık bir duygu değil,parayla bile satın alınan bir mal haline geldi.Bu yüzden sadece kendime ait ölümsüz SEVDALARA inanıyorum...aşkın benim için gereksiz olmasının bir başka sebebi de;işiniz,eviniz,arabanız,paranız olduğu sürece sizinle aşk yaşamak isteyen milyonlarca insan olacaktır.Bundan emin olun.Hatta sizinle evlenmek bile isteyeceklerdir.Belki siz o insanı çok seviyorsunuz ama o insanın yaptığı şey;fırsatçılıktır.Güzel ve paralı bir hayat yaşamak için başkalarının gücüne sığınmaktır.
SİZE TAVSİYEM ARKADAŞLAR,her ne kadar istediğim sevdaya ulaşamasamda olsun,kuralımız neydi?
’’HERKES KENDİ ŞANSINI,KENDİSİ YARATIR!..’’
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.