- 938 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KÖŞELERİ GÖREN GAZETE!
Milli Gazete…
Tam kırk iki yaşında.
Kırkiki yıldır “köşeleri gören” gazete!
Ne demek istiyorum?
İşte birkaç cümle ile bunu anlatacağım:
Türkiye’deki ve dünyadaki gerçek mazlumlar hep kıyılarda köşelerde unutulurlar. Çoğu kişiler ve yayın organları onları fark etmezler bile. Ama Milli Gazetemiz, kıyıda, köşede; ya da nerede bir mazlum varsa onları görür, gündeme getirir, dertlerine deva olmaya çalışır.
Kıyıya köşeye saklanan zalimleri de görür, bulur, teşhir eder, üzerine gider.
Çünkü Milli Gazete köşeleri gören gazetedir. Zulmü, zalimi ve mazlumu; kıyıda, köşede de olsa, bulup ortaya çıkaran, böylece onları okuyuları ile yüzleştiren gazete…
Milli Gazete, köşeleri gören gazete!
Bu gazetenin köşe yazarlarına dikkat edin. Okuyun. Birçok gazetedeki köşe yazarları ile mukayese edin. Yandaşlık, yalakalık, yağcılık, ya da körü körüne muhalefet gibi hastalıkların etkisiyle yazı yazmazlar. Olayları ve arka planlarını görerek yazarlar. Kimseden çekinmeden, kimseye şirin görünme kaygısına kapılmadan!..
Dünyaya müslümanca bakarlar ve görürler.
İslam dünyasına kardeşçe bakarlar ve görürler.
Milli Gazete’nin köşe yazarları, yani köşeleri. Gerçek olayları görürler, arka planlarını hissederler, ya da tespit ederler ve yazarlar.
42 yıldır hep görmüşler ve yazmışlardır.
Milli Gazete köşeleri gören gazetedir…
Milli Gazete “köşe” olmuşları da görür.
Soygundan, vurgundan “köşe” olmuşları.
Karaborsadan, gayrı meşru yollardan “köşe” olmuşları.
Yalakalıktan, yağcılıktan, yandaşlıktan “köşe” olmuşları.
Yandaşlık, yağcılık yapıp “köşe”yi döneceğim diye mukaddes değerlerini bile bozuk para misali harcayanları.
Ülkeme emperyalist emeller besleyenlere uşaklık yaparak “köşe” olmaya çalışan soysuzları.
Kiralık kalemlikten “köşe” olmaya yeltenenleri.
Kumardan, fuhuştan, çıplak et teşhirinden “köşe” olmuşları.
Milli Gazete 42 yıldır bu “köşe”leri bulup, teşhir edip, foyalarını meydana çıkarmaya çalışıyor.
Kısaca Milli Gazete “köşe”leri gören gazete…
Milli Gazete, Hakk’kı, hakikati, İlahi mesajları, Adil Düzen’i; yani Milli Görüş’ü, insanların yaşadığı her yere taşımayı gaye edinmiş olan bir gazete.
Mesajlarını, ulaşabildiği her yere, kıyıya, köşeye taşımaya çalışan bir gazete.
Köşeyi ve köşedekileri de gören, önemseyen, onlara gerçekleri ulaştırma gayretinde olan bir gazete.
Milli Gazete 42. Yılını kutluyor.
42 yıldır köşeleri gören gazete.
İyi ki görüyor, iyi ki var, iyi ki hayatımızın bir parçası olmuş!..
Ne mutlu, Milli Gazete’ye!..
Ne mutlu vefakar okuyucusuna!..
GÜLÜMSE
Günlük koşuşturmalarımda,
Milli Gazete’m virgülümse;
Kırkiki yıllık bir gazete,
Ekrem, düşün ve bir gülümse!
Ekrem Şama
[email protected]
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.