- 451 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ABDEST VE INSAN
ABDEST VE İNSAN
.7 Nisan 2013, allah kullarına abdst ve namazı emrderken onun sağlıklı ve düzeyli bir yaşam sürmesinide emretmiştir.insanoğlu adeta çalışan bir makinedir yer içer gezer tozar yatar kalkar allah celle alanın bir eseri olarak dünyamızda nam salar.bu böyleyken enerji birikinin depolanması şarttır.işte bu depolama sisteminde bazan statik eletrik hasıl olurki günlük olarak biriktiği için deşarz olması gerekmetedir işte bunu deşarz etmekde abdest ve namazda ideal boyuta ulaşıreller ve yüzler yıkanırken vede yerle temas halinde secde ve kıyamda ayaklar ve ellerden boşalır bu her insanda olur diyelimki abdest almıyor namazda kımıyor işte burda şu çıkyor ortaya o kişi gezerken tozarken dokunduğu maddelerden deşarz olyur ancak ideal oln deyil .eletrık yükünden kurtulamak hayatta bazı sorunları beraber ortaya çıkarıyor.kalpte ritm bozuklukları bunun en belirgin örnegidir.pirizde ark yapan uc nasılki kızarır ynarsa insan bedeninde arklardan dolayı hastalıklar ortaya çıkar.bunun içindirki abdest alırken kişi deşarz olmaya hazırdır ve deşarz olur.namaz kılarkebde deşarz olur bu deşarz olma en ideal ölçüdür.diyelimki yaşlı kimselerin yüzünde bir nur görürsünüz bir de maşallah demek zorunda kalırsınız niye çünkü onlar abdst ve namazla eletrik yükünü deşarz etmişlerdir hayatlarında bazı kimselerdede aşırı bozulmalar hasıl olurki buda eletrik yükünün düzeyli bir şekilde deşarz olmamasından kaynaklanır.