- 594 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
İNTERNET-EVLİLİĞİ
Aslında anket konusu yapmalı idim,bu başlık ile.
İnternette tanışanlar evlenmeli mi evlenmemeli mi?diye.
Gerek duymadığımdan,ve geçmiş ola olduğundan olabilir.Velhasıl canım sıkkın.
Bir canım yakınım dolayısı ile zoraki,muhatap olmak durumunda kaldığım,otuz-üç yaşında bir bayan bu.(Yirmi altı yaşındaki oğlumun eşi,mecburi gelinim,durumu hasıl.)(İnternetten tanışmışlar,tek kendilerini dinleyip evlendiler.)
Canımın parçası ile birlikte olduğu için,istemeden de olsa kucak ve evimi açtım kendisine.Kısa bir süre de olsa bakıp besledim.
Oysa sarımsak bile kırk günde kokusunu ancak koyverirkken,ben kısa sürede şerlikten nasibimi aldım.Hatun kişi,ölmemi istiyordu ki bile bile bana su diye,çamaşır suyu içirdi.
Nasıl içtin diyeceksiniz?Şöyle:Bir kez kendisinden su istedim.Benim küçük çay bardağıma,kullanmadığım zamanlar devamlı çamaşır suyu koyardı.Suyu aynı bardağımla,çamaşır sulu biraz da su ilaveli olarak verdi.
Ben çok su içmem.İçtiğimde de ilaç içer gibi bir dikişte içerim.Yine öyle yapınca burnum kokuyu ağzım tadı alır iken,iş işten geçmişti ve çamaşır suyunu içmiştim bile.
İşte böyle.İnsanlara güvenmemin,neticesi.İyiliğimin neticesi.
Sağlığım ile,hayatım ile oynandı.Söyleyince kabahatli benmişim gibi oldum?
Allah kimseyi kimseye bir an bile muhtaç etmesin.Amin.
Bundan sonra sağ kalır isem,kimseden su dahi isteyip içmem elinden.(Büyük sözüme, tövbe Allahım.)
Yazık bana,tam iyileşir iken kötüledim,kendimi yine hiç iyi hissetmiyor,hatta tedavime gecikiyorum.Allah böylelerininin er geç cezasını verecektir.Bundan eminim,yüce Rabbimin izni ile.
Benden bulmasınlar.Her şey Yüce Allahıma havaledir.
Dert oldu,paylaşmak istedim arkadaşlar.Hepinize saygı ve sevgiler...
03.05.2008.İzmir.
Müfide Decdeli.
YORUMLAR
İnternet de gerçek insanların kullandığı çağdaş bir vasıta...
İyisi, kötüsü, maksatlısı, mahcubu, terbiyesizi, bilgilisi, bilgisizi....
Her kalıba uyan insan var.
Tıpkı gerçek hayatta olduğu gibi.
İnternette gerçekten tanışmadan, uzun süre sınamadan bir gönül beraberliği veya evlilik biraz daha riskli.
Başınıza gelene üzülmemek elde değil. Ama aynı şeyi internette değil de gerçek hayatta tanışıp evlenenlar arasından da çıkabilir.
Allah öylelerinin şerrinden korusun.
Tedavinizi geciktiriyor olmanız, o tür düşünenlerin ekmeğine yağ sürer. Aynı zamanda da Yüce Peygamberimizin emirlerine ters hareket etmek demektir.
Karar sizin.
Allahım Şifa versin...
ekremsama tarafından 5/4/2008 10:45:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
İNTERNET kullanıcısına göre nimet ya da çirkef.Niyet ne ise o.Kimi geliştirirken kendini bildiklerini çoğaltma,bilmediklerini öğrenme adına.Kimi de kullanıyor çirkin tuzaklarına.Oturuyor pc.ni başına saatlerce kalkmıyor,iletilerle mesajlar yazıp tuzağına düşürüyor gencecik kızları ve alınınca heves ortalıktan yok oluyor.Bunu yapan yaşını başını alan insanlar,torun torba sahibi.Tanık olduğum bir olay var benimde ya yazı ya da hikayeleştireceğim.Hikayenin kahramanlarından mağdur duruma düşürülen kızcağızı bir vesileyle tanıdım daha doğrusu o tanıtıp kendini durumu anlattı.Adam içimizde internet başında yeni avlar peşinde.Böyle insanların deşifre edilmesi ve cezalandırılması gerek.Ve herkes aklını başına toplamalı."İnternet teknoloji muhabbet tellalı değil"demiştim bir şiirimde.Böylesi kişilik bozukluğu olan ve ahlaktan,insan olmanın onurundan yoksun olanlara hak ettikleri ders verilmeli ve toplum temizlenmeli bu gibilerden.Bana dokunmayan yılan bin yaşasın demeden ezilmeli başı.Geçmiş olsun sağlığınıza kavuşmanız dileğimle.Paylaşıma teşekkürler.