- 405 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SAKLAMBAÇ
Ayaz vaktiymiş gitmişsin, daha bakamamışım, dokunamamışım. ben bir adım ileri attığımda sen iki adım geri gitmişsin. ortak bir yerimiz, vaktimiz bile olmamış. sen gittikten hayatımdan tamamen çıktıktan sonra kaybolmuşum bu şehirde adını bilmediğim sokaklarda bu kayıp şehirde çıkmaz sokaklarda seni aramışım. kime dokunmak istesem sen geliyorsun yine senin talı gülüşün yine senin hayalin vazgeçiyorum. sana dokunmak sarılmak gözlerine bakmak hayal işte hiç gerçekleşemeyecek bir hayal ... sen bir güneşsin biliyor musun? herkesi aydınlatan kimine şifa olan bir güneş ... yine bir öğle vakti tam tepedesin gülümsüyorsun insanlara... kafamı kaldırıp yukarıya bakmak istiyorum gözlerimi yakıyorsun bakamıyorum. elimi uzatıyorum ama tutamıyorum .dilini unutmuş bir sözlük gibi hissediyorum kendimi.. körebe oynuyorum sanki. karanlıklardayım seni arıyorum yoksun yine saklıyosun kendinin benden kaçma benden saklanma. zaten bulamaseni tutamam yakalayamam kıyamam. varsa dünya dar olsun ama sen ol yanımda sadece sen ol... dayanamam mesafene benden gidişine... mahrum bırakılmışboş, tutarsızca davranma bana. yaramaz bir çocuk gibi her yerde ararım seni... annesini kaybetmiş yavru kedi gibi içerlenirim sana....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.