Üç beş kalem insan gelip geçtiler
Olmadı yapamadım.hep bir şeyleri değiştirmek istedim.ama hiçbir şeyi değiştiremedim.yanlışın yerine ne koyacağımı bilemedim.doğru ne bilemedim.hep bir şeyleri parçalamak istedim,dağıtmak.. olmadımı olmuyor.hiç birşey yapamıyorsun.hepimiz bir ölüyüz.saçma sapan bir hayata savrulup gidiyoruz Bazen asla silemeyeceği sandığı şeyleri bir çırpıda siler insan.umutlanmalar bitince unutmalara gelir sıra.. herşeyin yokluğunu çekmeli insan yokluk varlıktan daha görkemli daha anlamlıdır.belkide hayellerinin yıkılması insanın gelişmesi için vesiledir.belkide hiçbir anlam yoktur yaşanılanlarda sadece yaşanması gerektiği için yaşanmıştır onca şey..herşeyde anlam arayan bizleriz bazen anlamsız yerede geçip gider ömrümüzden çoğu şey.şimdi dönüp bakıyorumda; boşuna yaşanmış bunca şey.. boşunaymış iç çekmelerim.. anlam olmayan herşeye en büyük anlamları yüklemişim meğer..ne zaman sussam ’neyin var?’ diye sorarlar.sanki sessiz olanlar hep mutsuzmuş gibi..
YORUMLAR
Keskin ifadeler yerine göre kullanıldığında ortaya etkileyici bir yazı çıkabiliyor.Derin cümleler var,bilmiyorum,ama umarım daha derli toplu yazılarla gelip geçen bir kalem olmazsınız,ayrıca öyle bir derdiniz yok gibi görünüyor,boşlukla içiçe yaşarken yaşam ile ölümü tadan bir haz dünyasında bulunuyor gibisiniz...Sevgiler...