- 926 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DUYGU BANK
Her insan bir gün kendi kendine kalkınma hamlesi yapmaya soyunur elbet. İçinde eskiyenleri yeniler ya da yeni yeni heyecanlar peşinde arayışlara girer. Öyle ki; Birikimlerini nereye yatırım yapacağının, hesabını gizliden gizliye yapmıştır bile.
Yeni mudiler arar. Emisyon hacmini genişletmeye ve portföyünü yükseltemeye başlar. Hedefi, yeniler olur. Tek korkusu mimlenmek olduğundan, acemilerle daha çok kaynaşır.
Kamuflaj yapmak ise onun için en kolay yoldur. Adilli reklamı ve söylemleri yeterlidir.
Kampanyalarına, mudilerini memnun etmek adına, hislere açılım faizleri ekler ki, av ve avcı kalıbından yırtmış olması gerekir.
Kredi ve kartvizitleri ise çoktan hazırdır.
İbrişim sözler, kulağa hep hoş gelmiştir ya hani, bu anlamda da sıkıntıya mahal vermeyecek bir kapasite söz konusudur.
Eskiler anlamışsa ne yazar, yeniler yeterlidir genişleme ve açılımlar için.
Aşk ve dürüstlük mazbatası elindedir daima.
Hep hikayesi hazırdır. ( Duygu bank için.)
On üç yol ayrımı ve on üç yürek sesi, tüm bunların üstüne bal kaymak gibi gelmiştir. Hatta Hızır gibi yetişmiştir.
Özel hissettirmelidir mudilerini. Hissettirir de.
İşinin ehlidir vesselam...
Mesken kurmak ya da mesken aramak derdine takmaz kafayı.
Erteledikleri ile zengin fikirler üretir. Yazışmaları belirginleşince, fikir ve zikir aynı paralelde olmaz asla.
Ağızdan çıkanı kulağı duymaz ve yalanlar daima.
Afilli bir çarkı döndürür durur, etrafında. Mudilerinin gözünü nasıl boyayacağını iyi bildiğinden, özel hissettirir.
- Sen busun. Senin duruşun budur. Sana bu yakışır, şu yakışmaz.
Yüreğe ekleyeceği kazık gibi faizi görmelerini engeller.
Ardında dolanan sır perdesi ise umurunda değildir. Nasılsa yeniler(!) yoldadır.
Hatta o özellik öyle bir an gelir ki, en özel zannedilenlerden ileri geçer ve aşılmaz duvar olur çıkar. En özelden daha özel ne olabilir ki, demeye fırsatınız olmaz.
Haciz işlemleri başlatılır ve ibretlik durumlarla karşı karşıya kalırsınız.
Banka işte, başka ne beklenirdi ki dersiniz.
Haydi hayırlısı diyelim...
Men dakka dukka...
Ve Allah büyük...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.