- 961 Okunma
- 7 Yorum
- 5 Beğeni
KISA BİR DİP NOT..
özet içi özet....
tren istasyonundan,uzakça bir masala çekiyorum telgrafı.karşıma saçları ıslak kadının
masumiyeti düşerken,heceleri biraz karıştırmış olabilirim.ama eminim,masal çözecektir karmaşık harfler sağanağını.yolculukları gözlüyorum dışarıdaki yağmurun sesini özümseyerek,voltalar savuran delikanlının ağrısı yüreğinden yüzüne vurmuş farkındayım.acı çay kokusu duyumsuyorum bir anda,bayatlamış haliyle yinede tat veriyor olmayınca tazesi insana.rayların sırılsıklam yorgunluğu düşüyor aklıma,aklım zaten bin yıllık deli,dalıp gidiyorum bir kentin sabahında parıldayan kaldırımların acıklı haline,çok eski bir zaman değil,belki üç beş vaktin öncesi işte,öylesine anımsadığım kalitesiz anının beline dokunarak doğruluyorum.yüzümde siyaha doğru hareketlenen akşamın izleri ,bir tütün konuyor dudak aramın boşluğuna,yüreğim ritmini yitirmiş ve acıkmış sevgiliye, kalkıyorum yerimden,trenin kapısına doğru ilerlerken ardımda kıvranan onca hayatı bir çırpıda yazıyorum doğaçlama ezberime,artık vakit kendimden uzak bir bilinmeze yolculuk vakti.bakalım beni karşılayacak yeni kendim bu kez sevecek mi beni...umudum yitirilmemiş yaşam,umudum yok olmamış anılarım...
YORUMLAR
İçsel yolculuk,İnsanın kendisiyle yüzleşebilme, kendisiyle başbaşa kalabilme cesaretine sahip olmasını gerektirir...Kimi zaman sancılı , kimi zaman huzurludur.. olgunlaşmaya , kendini tanımaya, büyümeye olan katkısı gözardı edilemez...Nedensiz yere kendini sevmek ve kendinle barışık olmak, sevginin sebep ve koşullara bağlandığı bir dünyada çok garip bir şeymiş gibi algılanabilir ama olması gereken en donanımlı eylemdir...Gitmelerin yarattığı zararı en aza indirmeyi ihmal etmeden yüzleşmemiz gerekenleri hesaplıyor insan....Sonunda bulduğunuz araca bir biz binecekken "öteki bizler" de hücum ediyor malesef...."bir bünyede hepsini taşımak zor elbette ama bir sürü benlerle aynı araçta gitmeye zorlanırsınız ve menzile ulaştığınızda yekpare tek inersiniz yeni sizle.... Üstad,içsel yolculuk,kendi kitabını okumaktır....Yüce kitap deri, "oku kitabını! bugün sana hesap sorucu olarak nefsin yeter!" (isra - 14)
Değerli can,güncenize düşen yazınız muhteşemdi;umudunuz ve kendinize olan yolculuğunuz hiç bitmesin...İnsanı insan yapan,erdemli kılan içimizdeki bizi bulmaktır...İşte bunun için tek sloganım '''içimizdeki insan-ı kamili bulup çıkarmaktır''' işte o zaman içsel ağrılarınız yüreğinizden yüzünüzede vursa tat alacaksınızdır....Huzur her daim yoldaşınız olsun...
''''İçinizdeki saklı mücevher,bulunmaya değer çünkü en değerli hazineler derinlerdedir'''' esenlikler dilerim...
aslan bülent
aslan bülent
Bayat Çayda hiç içilmez yahuu :)
Yeterki kendimizi ağırlamayı bilelim elbet severiz biz , bizi...
Kendine gitme yolunu bulabildiysen hele ki bir de yalnız degilsen hoş geldin diyecektir sana umudun... umutsuzluğun...
Dikkat et trende geçmişini yolcu ederken geleceğinde birlikte kaçmasın... belki bir daha hiç dönmez. .. :)
Tebrikler ...
Aklımdan geçenler öyle çok ki yazarken unutuyorum hey hat .... :D
aslan bülent
Hayatta en güzel şey umudun hep var olması ve de onu yitirmemektir.
kutlarım hoş paylaşım.
aslan bülent
aslan bülent
Umudum yirilmemiş yaşam.umudum yok olmamış anılarım...
Umudun hiç eksilmesin kardeşim.
Kendine yolculuğun hiç bitmesin...