- 1455 Okunma
- 7 Yorum
- 2 Beğeni
sanal diyalog
sanal diyalog
facebook:
"DUDAK DOLGUNLAŞTIRICI MUCİZEVİ SERUM 5 GÜNDE FARKLI OLMAK İSTEYENLERE" sayfayı beğen"
sabiha küçüktüfekçi:
"akıl dolgunlaştırıcısı icat edin daha çok kazanırsınız... fikrimi beğen :)"
YORUMLAR
Ürün piyasaya bile çıkmaz,mucit kazaya uğrar ölür çünkü işçi sınıfı hakkı olanı almaya çalışacaktır,sömürüyü görecektir,Dünyada yeni bir yüzyıl başlar..........
Kimsenin bu sayfayı beğeneceğini sanmıyorum Sevgili Küçüktüfekçi.
Çünkü, kimsenin kendisinde eksik olan aklı kabul edeceğini düşünemiyorum bile. Artık yaptığımız yemeği yerken "ELİNE SAĞLIK" demenin modası geçti, onun yerine; "BEN BUNU BÖYLE YAPIYORUM, DAHA GÜZEL OLUYOR." Modası geldi. Daha akıllı ya kendileri.
Karşısındaki kişinin malzemesi yeterli mi?
Vakti var mı?
"Hıyar sadece tarlada yetişmez." Derdi rahmetli dedem de, anlamazdım.
Ya şu dedem ne akıllı adammış, gün geçtikçe daha çok anlıyorum.
Sevgiyle.
Ah şu Facebook reklamları beni bitirdi. Gerçi artık siteye girmiyorum. Allah'ını seven paylaşsın! Kaç kişi beğenecek o kutsal şeyleri. Falan filan. :) Üzerinde konuşulması gereken bir konu aslında. Bizim toplumun eğitim seviyesi Facebook'unda belli olurmuş. Acaba başka ülkelerde, başka kültürdeki insanlar da böyle mi kullanıyor Facebook'u? Gerçi geçen bir 'Kutsal Kitap' diye bir Türkçe sayfada da benzer paylaşımlar gördüm. 'Kaç kişi yüce efendimiz İsa'yı beğenecek'...