Fatoş hanıma mektuplar-1 / beni kim anlar allah ve sizden başka
Merhaba Ali bey yeni yilinız hayirlarla guzelliklerle yureginizdeki her muradın kabuluyle rabbe ve sevdiklerine yakinlikla geçsin insallah hanenize huzur dilerim öncelikle...
Önerdiğiniz arınma zikrini bitirmem ve ’rabbeneftah’ zikrine başlamamı söylemenizin üzerine 61 gün gecmis..arınma zikrini daha az sayılarda okuma yapmama rağmen sagdan Kur’an alışım, gördüğüm onemlı ruyalarla bir yol katetdigimi, Allah’ın izni sizin söylemleriniz ve rüyalar yoluyla hissetmiştim.
ancak rabbeneftah zikrinde gördüğüm bir rüya dışında (abdestiniz oldugumu söylüyorum rüyada içimden okumaya çalışırken uyanıyorum ve ikinci rüyada da bir erkek sesi ’kontrol sende, sen nasıl istersen öyle’ diyor ) rüyamı sadece size ve kardeşime anlattım, zaten son oldu..
arınma zikrinde namazım yoktu. bunda zikre başladığım günden beri 61 gündür en az 2 bazen teheccudler seklinde namazım da var. Allah kabul ederse ama hayatımda hiçbir degisiklik yok. cok yazmayı düşündüm, çok çöktüğüm, umutsuzluğa kapıldığım anlar oldu. bekle diyeceğinizi düşünerek sabrettim. ancak hem bayan olmaktan hem cok zor bir donem atlatmaktan dolayı yıpranmış, yorulmuş ve bu yola böyle disiplinle ilk kez girip her zorluğa rağmen yürümeye çalışmış olmak sonucu pes etmek geliyor içimden. olmayacak diyor şeytan, sen kimsinki diyor eskiden duaların kabul olurdu bak simdi olmuyor diyor. sen bunlara başlamadan önce hersey daha iyi degilmiydi, bırak diyor .
susturmaya çalıştıklarımda bunlar Ali bey...
Artık bazen delirme noktası mi diyorum. abdestimde kuru bir yermi kaldı diyorum birileriyle konuşurken birine kızıp bir cumle söylüyorum gıybet mi oldu diyorum. daralıyor icim, okuyorum, abdest alıyorum ama bayanlar arasında en cok başvurulan hadi bi kahve yapalım kapat bi neşelenelim ile bakilan bi fal dışında ne buyuk günahım ne kimseye karışmam yok. kapandım icime, bazen saatlerce çıkmıyorum evden dualarla,ınsanım Ali bey,ne kadar uğraşsamda insanı yaşam davranışlarından birini gösteriyorum ne kadar korunmaya çalışsamda ve iste ’başaramazsın senin bu halde duaların ulaşmıyor, çabalama diyorum. böyle anlarda,karmakarışık göz yasımla eski beni cok iyi tanıyan dosta yazar gibiyim suan. keske karşımda olsaydınız. keske ağlama deseydiniz. çünkü hergun ağlıyorum.. namazda zikrimde hergun,ve sizden baskası bilmiyor dunyamı,çünkü ben cok güçlüyum onlara gore,5,6 yıllık geçmişim silmek zorunda kaldım. o öyle haksızken hayatına devam ediyor ben haklılığımi da bıraktım kaybettiklerimi de ben hala bir düzen kuramadım. hani senin duaların diyor içimdeki ses,duaya açılmamış ellere mevlam yağdırıyor sen sevilmiyorsun diyor. yani Ali bey zor durum. karıştım önce Allah ve sonra vesile olan sizle buluşmamı isteyen yine Rabbim...cok sabrettim yazmama adına. biliyorum duaninda bir vakti var. ama öyle karistimki nerdeyim neyin içindeyim nereye yürüyorum karanlık buralar ışığıyla güç bulduğum Allah’ın izniyle merhaba dediğim sizden başka beni kim anlar Allah’a emanet olun
*** Merhaba Fatoş hanım;allahın selamı üzerinize olsun..Yeni yıl,size ve ailenize huzur ve güven getirsin,allah yolunun yolcusu,her yönden kurtuluşun sebebi olsun..amin
Arınma duasının sonunda sağ eline kuranı alabilen nadir insandan birisisiniz..yani bu kadar kısa zamanda demek istedim..O öyle bir nimettir ki ’kitabı sağ önünden verilenler cennetliklerdendir’mealindeki ayetlerden haberiniz vardır inşaallah..size ulaşan müjdenin farkındamısınız..
Vur patlasın çal oynasın dünyasından,deccaliyetin kolgezdiği dünayamızdaki harami,günah çukurundan uzaklaşamaya başlayan nefsinizin feryadını ne güzel dile getirmişsiniz..Şeytan ve nefis sizin kaleminizden dünyaya feryat figan etmiş..
Öyledir..alışkanlıklarını kaderi haline getiren nefis,sınırlanınca,kendisine günah sevap farkı dayatılınca feryat eder..ben dilediğimi dilediğim gibi yapıp etmek isterim der..Sonum cehennem bile olsa şimdi isterim, hemen isterim,vermezsen mutsuzu oynar hayatını cehenneme( şimdiden) çeviririm der..
sen o çocuk ruhlu nefsini dinleme..ağlayıp inlese de tehlikelere fütursuzca açık olan o yaramaz çocuğu dizginlemeye devam et..karşında ağlayıp merhametini celbetmesine izin verme..git odanda ağla de...salarsan başına işler getirecek,soğuğa çıkp hastalanack sana da çektirecek.ateşe yaklaşıp kendisini yakarken seni de yakacak..o bir cahil,reşit olmayan çocuk mesabesinde sadece gördüğünü isteyen,verince değerini bilmeyen çocuk gibidir..sabret...bırak fal bakıp dedikodu yapanlar gülüp eğlensin..onlar da günah çukurlarında, yarın başlarına gelecekten habersiz, bıçkın delikanlı gibilerdir..onların ağlamaları ileride daha şiddetli ve uzun süreli olacak..özen me onlara..hırsızlık yaparken,içki içerken eğlenen kahkaha atan genlerin davranışlarına özenme..az sonra içkili olarak arabaya binecek, kaza yapacaklar..birkaçı ölecek,diğerleri sakat kalacak,gidenler için ayrı,kendileri için ayrı ağlayacaklar..ailelerine de kendilerine sahip çıkmamaları nedeniyle acı çektirecekler..
Sen zikirlerine devam et...ancak artık lütfen beş vakit namazını tam kılmaya başla..zaman yetmezliği olursa dar anlarında farz namazını ve devamlı okuduğun zikri yap yeter..ama o miraç merdiveni sayılan vakitlarin basamaklarını koparma..
günlük bir kere sağ devrinden vazgeçme..nefis azgınlığını artırınca oruç tut..o nefis dediğin şımarık köpek gibidir..yalını yani yemini,etini az verince azgınlığı azalır...üstüne fazla gelir zırlamaya,hırlamaya devam ederse hemen o gün oruca başla..uysallaşıncaya kadar oruç tut..bak nasıl aklına itaat etmeye başlar..allah yar ve yardımcın olsun....
çırak verilen çocuk,hemen ustasını anne babasına şikayete başlar..bana ağır işleri yaptırıyor..dövüyor..size sövüyor der ki..onu geri çeksinler,oyun bahçesine göndersinler,eski yaramazlıklarına,fal bakmalara dedi kodularına geri dönsün..
bak anne arkadaşlarım hep oyunda eğlencede ben neden usta yanındayım hüüüüüüüüü ağlamaya başlar..acırsan kaybedersin..sabredersen yakın zamanda uslanır,ustalaşır..okur doktor olur,bilim adamı olur..acır da okuldan çekersen serseri olur,başını belaya sokar,sen de onunla birlikte acı çekersin,hapisahanelere kek görürüsün..
bana kalırsa senin sık sık oruç tutmaya ihtiyacın var..ve seccadeye çok uğramalı,rabbine yalvarmaya,nefsime ve şeytana karşı bana yardım et rabbim demeye ihtiyacın var..selam es selame..
Bir çocuk gibi okudum yazdıklarınızı, boynum bükük çokça merakla, içimdeki susturmak zorunda olduğum susturmak için de ağrılanıp ağladığım baş etmenin çok zor olduğu o adını söylemek istemediğim de okudu yazdıklarınızı. Hissettim yanımda oluşunuzu merhametle güç verdiğinizi, Rabbim de size merhametle yaklaşsın, imtihanım zor Rabbim içimdeki düşmana yenilmeme izin vermesin sabrettim ve sonunda yazdım her yazışım size verdiğim her rahatsızlık tıkanıp imdat diyecek bir omuzun size ait olduğunu bilmemdendir. Rabbime dua ediyorum ama bir ses bir cümle diyorum bekliyorum günlerce haftalarca... Sonra içime doğan siz oluyorsunuz yürü diyecek...
Ben yolda yalnız değilim siz varsınız önümde, elbet siz bilir siz dayanak olursunuz bana en çok, ihtiyacım sizin cümlelerinize belki de Allah’ın ilham ettiği merhamete, olmalı diyorum Rabbim görüyor olmalı, çırpınışlarımı savaşımı onun yolunda bıraktıklarımı yada kazandıklarımı, kibir değil gurur değil bunlar olması gereken kulluğum sadece yine de kendi başımı kendim okşuyorum gayret diye, “namazın var, zikrin, duaların var, okuduğun ayetlerin var çok şükür neden sevmesin var elbet bir bildiği” diyorum ama işte öyle anlar geliyor ki susmayan o düşman yine çıkıyor meydanlara... Rabbim bana benim gibi çaresizlere yardım etsin.
Bu arada Ali Bey bir arkadaşım var nişanlısı aldatmış onun acısını unutmak için öyle çirkef bir hayata sürüklenmiş ki her gece içip her gece başka âlemlerde uyanmış, etrafında alay konusu olmuş, kendinden nefret etmiş, “yıkanmak bile istemiyorum” dediğinde iki üç sohbetten sonra sizin arınma zikrinizi verdim izninizle. Siz bana ikinci zikri vermiştiniz o günlerde, başladığını alkolü bıraktığını her gün olmasa da 2 rekât namaza başladığını söyledi. Çok sevindim ama korkuyorum tekrar sormaya bırakmış olması korkutuyor soramıyorum.
Bilginiz yokken siz de, sayenizde ben de vesile olduk bir iyiliğe çok şükür. Dediğim gibi çabam belki az gibi ama inanın bende alkol, dedikodu, belki yılda bir namazla 2, 3 ayda bir okunan Kur’an’la yaşamış biriyken 3, 4 yıl önce böyle olmamalı dedim. Biraz yavaş ilerliyorum belki ama gücüm yok, duygusal manevi hasarlardan, çabuk yenilip çabuk toparlanıyorum. Biraz güç daha aldım inşallah sizden, umarım bu kez yitirmem, sadece merak ettiğim bir konu bu zikirde tamamlandığına dair uyarı ne olacak bunu bilmiyorum. Rüya bile görmüyorum karmakarışık içimi karartan garip şeyler dışında, arınma zikrinde rüyalar yoluyla tamamlamıştık, ihtilaçları dikkate almaya çalışıyorum ama yerleri konusunda tereddütteyim hep. Bugün zikrimi okurken göbeğin 8 parmak kadar altı sol tarafı sürekli hareket etti. Size yazarken bile devam ediyordu tam bölgeyi bulamadığım halde olumsuz tecelliye yakın olan bir bölgenin savunması için verdiğiniz cümleyi sağ elimi o bölgeye koyarak okudum, eğer yanlış bölgeyse de Allah affetsin diyerek, sonra ya yanlış bölgenin karşılığını okuyup savunma yaptıysam ya güzel bir şey için haber verildiyse ben olacak olumlu tecellinin de önünü keserek engelledim mi diye kaygılandım. Hatta sitedeki bir paylaşımınıza da yazmıştım bununla ilgili, hazırlanıyormuş resimli anlatımlar, şuan size yazarken de devam ediyor aynı bölge ve yakın bölgelerde hareketler...
Rabbim hayır eylesin ve son olarak esma okurdum çok sayısız şekilde yolda arabada yürürken işte evde her an, hayatım tepe taklak olunca yanlış mı yapıyorum dedim salavatı meculeye başlamıştım o günlerde ve zikrim yıllardır hep aynı şekilde yürüyordu, kimseden bilgi almadan kendimce sayısız çekişim… Sizin yazılarınızı okuduğumda “ya Allah” zikri ile ilgili uyarıları gördüm sonra Allah adı geçen ayet ya da duaları ayakta okumamam gereğini... Sol elle bile çektim belki 3, 4 yıldır sağ sol el bilmeden, hepsini yapmıştım ben… Binlerce Allah zikri ve kelime-i Tevhid okumuştum yolda yürürken ayakta, korktum sanırım belki de bunlardan diye ve bıraktım, şimdi “rabbenafteh” yaklaşık 5, 6 aydır dün ilk kez 1000 ya latif çektim…
Size danışmak istediğim son konuda bu, esmaları çekerken çok huzurluydum çok mutluydum çok güçlüydüm çok iyiydim, beni duyduğuna sevdiğine inanan bir kuldum bir gün her şey tepetaklak olup bir daha sesim gitmiyor dediğim güne kadar… İşte o gün esma zikirlerim teheccüdlerim, başladığım salavatı mecule her şeyi korkup bırakıp araştırmaya başladım ve sizinle karşılaştım… Şimdi bu zikirle beraber yavaş yavaş esmalarla kavuşmak istiyorum inşallah, “ya latif ya selam ya şafi es sabur el gani ya Mucib” çektiklerimdi. Günde toplam 400 de çekiyordum 5000’lerde, ama hep elimdeydi teşbih. Aylardır uzağındayım inşallah güç verir, toparlar beni… Ustam sizsiniz. burada da yalnız yola çıkmak istemedim, bana verdiğiniz zikrin yanında boş anlarımda saydığım esmalara da başlamamda sakınca var mıdır? Öneriniz varsa rica ederim.
Allah sonsuz razı olsun biraz uzunca bir yazı oldu ama yürek aktı diyelim kabul edin mazur görün
Selam es selame
************************
selam es selame;
Fatoş hanım; namazınızı kılın,verdiğim zikiri devam ettirin..zamana ihtiyacınız var..hazmedecek kadar yenilip içilir değil mi..nimettir deyip herşeyi dıkıştırmayız..esmadır deyip herşey okunmaz..hazmede hazmede gidilir.önüne çıkan esmayı okumak,önüne çıkan bitkiyi yemek gibidir..birkilerin yarısı şifa kaynağı ise diğer yarısı ya size dokunan cinstendir yahut herkese dokunan cinsindendir, zehirlidir.
Bu konu zikir ve adabı yazımızda yeterince açık anlatılmıştır..
İnanın islam aleminin başındaki bunca belanın sebebi,yanlış zikirdir..allahın celal esmaları yani kahra- gazaba işaret olan esmalar sizin gibi nice saf masum insanlar tarafından okunuyor..imanları samimiyetleri sebebiyle kabul ediliyor.hem kendileri perişan oluyor, hem cürümleri kadar yangına sebep olup,çevrelerine ve islam alemine zarar veriyorlar.
Allah teala hangi ismiyle çağırırsn o isminin anlamı ile çağıranda ve çevresinde tecelli eder...Okunan esmanın melekleri esmanın içeriğini önümüze, hayatımızın her alanına koyarlar..talep edince cenabı hakk icabet eder..kahır esması okuyan kahrolur..mümit esması okuyan ölür..sabır esması okuyana bir bela isabet ettirilir ki sabır edebilmeyi öğrensin..sabır bir bela ile karşılaşıldığında okunur..keyfi yerinde nimetler içinde yüzen birisinin okuması aptalcadır..o şükür ve hamdü senalar etmesi gerekir..misalleri siz çoğaltın..
verdiğimi okuyun yeter..hazmedecek kadar yiyin..okuduğunuz esma size bir güç kudret katacak..savaşa gidecek olan eğitim alır,donanım kuşanır..allah alllah diyerek düşman üzerine yürünmez..peygamber kılıç kuşandı,zırh giyindi değil mi..
Milletimiz 90 yıl dinden imandan uzak tutuldu...kafir edilmeye çalışıldı..kafir olmasak da cahil olduk..çocukluktan öğrenmemiz gerekenleri yaşlı halimizle alelacele öğrenmeye çalışıyoruz..
Kendiniz zikir ettiğiniz esmayı başkasına tavsiye edebilirsiniz..o bahsettiğiniz kızımıza vermeniz iyi olmuş..umarız okur da o içinde bulunduğu halden kurtulur..siz okumadığınızı başkasına tavsiye etmeyin..başkalarına da o latif esmasını verebilrisiniz..
Göbek altı ihtilacınıza gelince o ihtilaç şiddetli korkudur..şu anda korkuyorsanız onu işaret ediyordur..yahut ileride daha başka bir olaydan dolayı korkacaksınız demektir..ihtilaç namede o bölüme dair esmaları tarif edilen efallerle okuyun..her namazda aynı efali ve esmayı tekrar edin ta ki geçinceye kadar..selam es selame
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.