- 4908 Okunma
- 17 Yorum
- 7 Beğeni
MAZİ KALBİMDE YARADIR
Güzellik, bakmayı bilen göze göre değişir. Sayende cgözlerine bakıp, kalbini görebilmeyi öğrendim. Yani ben ben değilim. Neden mi ? Herkesin dünyası olduğuna inandım sen öğrettin bunu bana. Ben uzakları ezberledim.
Yalnızlığa içli şarkılar, yalnızlığa iyi gelirmiş. İşte ben bu şekilde hayata karşı direndim.Onun için hep ağır kanamalı şiirler yazdım.
İnsanlara inanmayı tercih ettim. Her güleni dost bildim .Çok ender dost bildiklerimden abiyane bir tabir ama kazık yemedim. Bazen bakıyorum da en olmadık anlarda benimle bir görünüp şimdi sesleri çıkmayan ‘aziz ve muhterem’ dostlarım nerede.
Bir tek söz uğruna neler kaybettiğimi düşünüyorum , boşuna hayıflanıyorum. Sevgili sıfatını ben sana yüreğimle vermiştim. Sen aşk iki kişilik yaşanır diyerek sustun ve beni de susturdun. Keşke bana akıl vereceğine, aklımı alacak kadar beni sevseydin. En ufak bir meltemde dağıldım. Uzattığım ellerimi tutmadın. Bende bir başkasının tutmasına izin vermedim. Zaman beni öğüttü tüketti benlik duyğumu ve insanlara olan güvenimi yitirdim. Oysa sen varken dağlara diklenecek kadar yüceydim ben. Sonra ne mi oldu ?
Ben, bir çocukluk edip malesef ki malesef büyümek zorunda kaldım işte! Sen benim doğrum . Benim sana olan sevdam ise karşılıksız gönlüme mutlak hakimiyet kuran bir sevdaydı… . Ama sen doğru olanı değil, geçerli olanı seçtin. İçimde koparken binlerce fırtına bir kuru cümle istedim senden “seni seviyorum” sana inanmam için yeterliydi.l
Gurur meselesi edip güvenmediğime dem vurdun.
Ben direnirken hayata sen sustun ve çalkalandı her yer…Kurtların işine geldi .Atılan her nokta yakama iliştirilen bir kurdaleydi nazarında. Bu seferde ben sustum…Aşk dediğim bana inanmadıktan sonra neye yarardı ki izah etmek.
Mutlak sonuç terk etmek kazanan olmaya yeter zannettin.
Bana, içimde sana dair ne varsa yıkarak gittin; yerini kimseler dolduramadı. Buna ne gönlüm ne de ruhum müsaade etmedi . Bu aşkın acısı bende, busesi sende kaldı.
Sevgili…Bak hala dilimde adın…Yüreğimde aşkın var…Terk etmek acıtsada sol yanımı vazgeçemediğim bir sızım var…
Yinede sana seçtiğin yolda mutluluklar diliyorum.
"Yolumdan dönemediğim için değil seninle hiçbir yolda yürüyemeyeceğimi bildiğim bana asla inanmadığın ve başkalarının günahlarının faturasını hep bana çıkarttığın için gidiyorum.!!"
Mazi kalbimde bir yaradır
Sevdalinko