MEŞGALE
Hayat nedir acaba? Izdırab çekmek üzere mi gönderildik yeryüzüne? Şöyle, kaygısız,yarın ne olacak korkusu taşımadan, sıkıntı ve stresten uzak bir günümüz olmayacak mı? İnsan yoruluyor sürekli zihninin kaygı trafiği karmaşasından. Biraz huzur ve dinginlik herhalde herşeyi unutturur ama bunu, bir türlü bulamıyoruz.
Şöyle bakıyorum da çevreme kimsede öyle huzur babında bir dinginlik göremiyorum. Ha bire koşturmaca, ha bire telaş var insanlarda, kendim dahil. Nereye varacak bu işin sonu? Bu soruya cevap sadece "dudak bükmek" oluyor, başka da bir şey gelmiyor elden hani!
Aslında durup, soluklanıp sormak lazım bu soruyu."Nereye varacak bu işin sonu? " Çok gariptir ama insan biraz da korkuyor galiba bu soruyu kendine sormaktan, sanki sihir bozulacak da tüm dengeler alt üst olacak diye.
Ne dersiniz bu soruyu sorma zamanı gelmedi mi artık?
YORUMLAR
Sayın İbrahim siz bir kaosa düşmüşsünüz ve hayatın gayesini bilenler biliyor ve gününü gün ediyor.Siz ise sadece bakıp,yalanıp duruyorsunuz hayata.Öyle insanlar vardır ki günün yirmidört satatini verseniz yetmez bile.Dünyayı geziyorlar,istediği lüks otelde yatıp kalkıp havuza,jakuziye giriyorlar,kışın dağda kayak,jet ski,özel uçak,yat,köşk.Bu insanlar bu nimetleri bırakıp öbür dünyaya gitmek isterler mi?Sen de bu dünyada elde edemediğini,bari abdest alarak,secde ederek o öbür tarafı kapmadan ben kapayım telaşındsın.Yani her iki taraf da menfaat peşinde.Kolay gelsin.