- 629 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BOZUK DÜZENİN BOZUK GIDASI
___Bir çürük nesne kendisinden önce yanındakilerini çürütür.Ülkenin çürümüşlüğü görünen vurgunlarla sınırlı olmadığını işin uluslar arası boyutu yakında ve AKP içerisin de homurdanan çıkar dengelerinin beraberindeki çözümlüğü , yani istifaların ardı arkasının geleceği , yakındaki bütce açığına Emperyalizmin müdahalesi ile ’ZAMLARIN’ın oluşumunda nahoşluğun sokakları ıstacağını yazmıştık.Buna kısa bir horon noktası koyup söze geçelim...!
___AKP; Var olan oligarşik devlet yapılanmasında ki işbirlikci tekelci burjivazıya ek olarak tarım ve gıda ürünlerin de kendi burjivazisini yaratarak ülkede söz sahibi durumuna getirdiğinide az çok ekenomiye kafa yoranlar bunu bilmekdedirler.Vatana millete hayırlı olsun da..! Bizim sözümüz palazlanan bu sektörde önceden boy gösteren tekelleşememiş sade şirket bazında küçük ölçekli (Birim olarak kabul görmüş) gıda ve tarım ürünlerinde boy gösteren bu firmalar/a yönelik ’ GIDA VE KONTROL MÜDÜRLÜKLERİ’ tarafından kontrollar, hem mali kontrollardaki açıklarla teşir, ve ağır cezalarla bunaltılarak yandaş kuruluşlara manavra alanı sağlamakdadırlar.
___Peki bunlar kontrol edilmesin mi ?.. Hem sağlık hem maliyedeki vergi kaçırılmada ceza-i işlem yapılmasın mı?...Bu ne safsata diyenlere..?
___Tabiki yapılmalı..sözümüz onlara değil fakat hiç bir AKP ve ’ CEMAAT’ güdümündeki firmalar hiç mi usulsuzluk yapmıyor hiç mi gıda kontrollarında , tarihi değiştirilmiş, bozuk ve hijyen( sağlık bilgisi ) kurlallaını ihlal etmiyorlar...merak doğrusu...halbu ki bunların gerçek yüzlerini kurban da cadde üzerinde kestikleri hayvanlar da ne denli iğrenç durumda o hayvanı sağlıksız koşullarda kestiklerini..gözler önün de yaparken dört duvar arasında yapmadıklarını belki inanan ’AK KOYUNLU DEVLETİNE MENSUP KİŞİLER İNANIR’ benim mesel küllahım bile yutmaz.Bu kadar bozuk gıda teşirinde bir tek ’MİLLİ GÖRÜŞ’ gömleyi giyen BURJİVAZI ürünlerine raslanmaması..muhalefetin uyumasına, ee sizinde saf vicdanlarınıza bırakıyorum.
___Yeni yıl biletiniz hayırlı olsun...yakında onda da oynanan oyun pislikleri çıkarsa ben şaşmam...kendisine yazacak konu bulacak yazar çizer geçinenler şaşacak
Uyuyan halkım ’MIŞILLARINIZA KURBAN’ iyi uykular efendim.
Kadir Haktan TÜRKELİ
Yazı 01/01 2014 saat 02,28,59 da yayınlanmış
::::::::Aşağıdaki yazı bugün yani 04/01/2014 saat 19,36 ATV haberlerin de yayınlandı:::::
Yazının tek kelimesi bana ait değil.ATV haber merkezine ait
____________________________________________________________________________ATV’de yayınlanan "Zahide ile yetiş hayata" adlı programa katılan Enis Talas, 24 Aralık’ta 50 milyon liranın isabet edeceği bilet numaralarını, canlı yayında tahmin ederek kasaya kilitledi.
HER ŞEY NOTER HUZURUNDA OLDU
Milyonların önünde gerçekleşen bu olayın ardından noter huzurunda kilitlenen kasa 2 Ocak tarihinde yine noter huzurunda şifre girilerek açıldı.
CANLI YAYINDA HERKES ŞAŞIRIP KALDI
İçinden çıkan CD’yi dinleyen Zahide Tetiş, duyduklarına inanamadı. Enis Talas, 24 Aralık tarihinde kaydettiği ve kasaya kilitlediği CD’de Milli Piyango İdaresi’nin büyük bir gizlilikle çekilişini yaptığı o rakamları birer birer açıkladı.