Merhabalar 14
Merhabalar 14
Dünyanın bütün insanları barışmadıkça, paylaşmadıkça; sınırlar kalkmadıkça girecek olan yeni yıl ve özellikle bu gece tekrarlardan öte gitmeyecektir.
Buna rağmen (hayır söyle ki hayır bulasın öğüdünden) hissemi alarak diyeceğim şu: Eğlenmek için zoraki taşkınlıklarla değil ama birisine bir güzellik sunarak bu sunuşun size kattığı güzellikle eğlenin! Coşun diyorum. Mutlu olun! Kalbimizin rahat, huzurlu, sevgi dolu olması için geçen yıllardan daha fazla düşünerek, sorgulayarak zamanın ne denli kıymetli olduğunun farkına vararak yaşamak elimizde. Yaşantımıza kalite getirecek olan bizleriz; düşüncesiyle, kendi işimizi kendimiz görerek kibirsiz, öfkesiz kin beslemeden husumet duygusuna kapılmamak adına sakin olmalıyız.O yaptı ben daha beterini yaparım, altta kalmayım cehaletine itibar etmemeliyiz. illa ki biri birimize ihtiyacımızın olduğu değişmez bir gerçek. Bunu aklımızdan çıkarmamalıyız.
Herkese şans ve mutluluk rehber olsun diyorum. Gönüllerinde nasıl bir yaşam hayali ve ne istekleri varsa onu bulmalarını, yaşamalarını; kazaların belaların, dualarla savuşturulduğu güzel bir yıl diliyorum sevgilerimle...
Yüksel Nimet Apel
YORUMLAR
yukapel
bu yıl senin için de sihirli bir elin tüm kötülükleri, ayrılıkları sildiği güzel bir yıl olsun! Sağlık ve huzuru; mutluluğu doya, doya yaşayacağın bir yıl ve nice yıllar diliyorum sevgilerimle...
Neva Ney
Çok teşekkür ederim Sevgisi Engin Yürek:)