- 768 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YAZIK...............!!!!!!!!!!!
Bugün 31.12.2013 saat 17:15, yani 2013 yılının son günü akşamı. İş çıkışı servisten indikten sonra Annemi aradım, eve bir şey lazım olup olmadığını sordum.O da iki tane ekmek almamı söyledi.Ben de hemen fırına gittim.4-5 kişi akşam çıkan sıcak ekmeklerden almak için sıradaydı.Sıranın en arkasında da 13-15 yaşlarında bir kız çocuğu. Dikkat ettim ben geldikten sonra, bu kız çocuğu sıra kendisinin olmasına rağmen benim de arkama geçti.Neyse herkes alış verişini yaptıktan sonra sıra bana geldi.
Ben de, kıza dönerek dedim ki ’’Sıra sende kardeşim buyur’’ O da ’’ Ben sonra söyleyeceğim abi dedi’’ Ben ekmekleri alıp tam çıkacakken mahcup ama tatlı bir sesle fırıncı bacıya dönerek dediki:’’Ben iki tane ekmek alacağım abla ama borç yapabilir miyim?’’ Allah razı olsun fırıncı bacı hiç istifini bozmadı. ’’Tabiii ki’’ dedi.İsmini söyle sonra verirsin.’’
Bugün 2013 yılının son akşamı ve muhtemelen çoğumuzun önünde bir kaç saat sonra mükellef sofralar olacak.İnanması çok zor ama hem de Samsun gibi bir metropolde 2 ekmek alamayan ve bunu mahcup bir edayla istemek zorunda kalan insanlar var.Ben kendi adıma çok utandım.Belki de vicdanımdan kalan son kırıntılar yüzünden olacak, bu yazıyı burada paylaşmak zorunda hissettim kendimi.
Son olarak 2014 yılı herkese sağlık, mutluluk,huzur getirsin.
BAŞTA DA O KIZ ÇOCUĞU VE AİLESİNE....!
YORUMLAR
Yazık ! ama o kız çocuğuna değil bizlere yazık. Yanı başımızda ki muhtaçları çoğu zaman görmediğimiz için. Görsek bile hiçbir şey yapmadığımız ve sadece aklımızdan gönlümüzden geçirmekle kaldığımız için.
Rabbim herkesin yardımcısı olsun. Bizlere de hayırlara vesile olmayı nasip etsin inşallah.
Yüreğinize, ellerinize sağlık.
jereonimo
diyorum çünkü mümin bırakın sadece Müslümanları tüm mazlumların derdiyle dertlenen onlara çare bulan kişidir.Selam ve saygılarımla Allaha emanet olun.
O kadar çok katılıyorum ki size... İşte tam bu sebeple yıllardır yeni yılı dışarıda para harcayarak kutlamam. harcayacağım parayı iki adım ötedeki kimsesizler yurduna yiyecek alarak kutlarım.. marifet olduğu için değil söylediğim şey, bireysel yapılabilen yardıma örnek olduğu için belirtmek istedim. Hepimiz yapabiliriz biraz duyarlıkla. sinemada da patlamış mısır almam mesela kendime onu da veririm bir ihtiyacı olana yoldan dönerken... herkes bileylerinden fedakarlık etse kalır mı bu kadar aç insan etrafta...O kadar çok bana ne diyoruz ki, hakettim kazandım harcarım mentalitesiyle... Düşünüyorum da çıkıyoruz işte insanlıktan basitliklerle mutlu kılmaya çalışarak kendimizi... Oysa ki bulamıyoruz işte boşa harcadığımız paralar ile mutluluğu...
Duyarlı yüreğinizi kutlarım
Mutlu yıllar
Dostlukla