- 772 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HOŞGELDİN YENİ YIL
HOŞGELDİN YENİ YIL
2013 Yılını acılarıyla, hüzünleriyle, sevinçleriyle geride bıraktık. 2014 yılına merhaba derken yeni yıl umudun, cesaretin, barışın, huzurun, mutluluğun ve güzel günlerin yılı olsun. Bin bir umutla, heyecanla yeni yılın getireceği serüvene hazırlanıyor insanlar. Her yeni yılda bir güzellik, bir umut, bir heyecan vardır ve bir telaş, güzel dileklerin içinde barındırdığı duygu seli…
Her yeni yıl acıları, hüzünleri, hayal kırıklıklarını, yaşanmamış ya da bitmiş sevdaları, gözyaşı, sevinç, ümit, özlem, doğum ve ölümlerle geride bırakır. Umarım yeni gelen ve gelecek olan tüm yeni yıllar, savaşlardan, acılardan, felaketlerden uzak dünyamıza ve insanlığa huzur, sevinç, neşe, barış, sevgi, dostluk, mutluluk ve fazlasıyla da umut getirir. Her yeni yıl; yeni atılımlar, yeni umutlar, yeni başlangıçlar ve yeni beklentileri içerisinde besler, her yeni yıl, yeni yenilikler, dilekler, yeni umutlar yılıdır, gerçekleşmese de. Her şeye rağmen çoğalan sevgilerin ve umutların habercisidir. Unutmayın ki nerde yaşam varsa orda umut vardır. Benimde küçük bir dünyam fakat hayallerime sığdırdığım umutlarım var. Küçük bir kalbim fakat kocaman sevgim var. Hayallerim umutlarımla, dünyam hayatımla, kalbimse sevgimle büyüyor.
Umut insanları hayata bağlayan, var olmamızı sağlayan, hayatta sahip olduğumuz en değerli duygudur. Yaşama nedenimiz, yapacaklarımız, yarınlarımızdır. Bazen her umudunuz gerçekleşmeyebilir. Umutlarınızı yorgun düşürmeden yeni umutlarınızın peşinden gitmelisiniz. Yılmadan, usanmadan. İnsan dünyaya içinde yaşama umuduyla gelir. Umudun öyküsünü bilirimsiniz?.Pandora’nın kutusunun açılmasıyla başlar her şey o kutu da tüm kötülükler etrafa saçılırken , içinde kalan yalnızca sevgi ve umuttur. Zaman yaşanan tüm acıları da, hüzünleri de örter geçmişin en büyük ilacıdır. Bu günde ve yarında saklı umutlarınıza sıkı sıkı sarılın. Bazen karanlık sonbahar gökleri, yavaş yavaş kar tutan kış gecelerine döner yüreğinizde. Ama kış geceleriniz o zifiri karanlık gökyüzünde sizi avutan yıldızları bulmak olanaksız değildir. Ay buğulu güzelliği ile gökyüzünde süzülürken, kederlerinizi, hüzünlerinizi artık bir kenara bırakıp, gökyüzünün maviliğine göz kırpıp gülümsemeye çalışın. Yıldızların ışıltısını, dolunayın ışıltısını gözlerinize yansıtın. Coşkunuz sarsın dört bir yanınızı ve neden yaşadığınızın, ne kadar değerli olduğunuzu hissedin çünkü yeni yıl ve yaşam size verilen en büyük armağan, sizin adınız mutluluk. Bazen de yüreğinizdeki yalnızlığı ve korkuları yaşar durursunuz ve duyguları da ardınıza alıp yüzünüzü yeni umutlara çevirmelisiniz. Yüreğinizi coşkulara oturtun, düşüncelerinizin koynunda umutsuzluğu yaşarken oradan oraya savrulan olumsuzlukları mutluluğa çevirin. Unutmayın ki tan yeri ağarırken gördüğümüz kızıllık yeni doğan bir günün habercisidir. Güneşi bekleyin ve gün kesinlikle doğacak ve içiniz ısınacaktır. Sabahın mavisi açılmaya başladığında nasıl herkes korkularından silkeleniyorsa, güneşin doğduğu topraklarda geceden kalma kara ve soğuk yüzünü aydınlatınca yeniden var oluşunuzun tadını çıkartın. Unutmayın ki kendi tadınızı kendi mutluluğunuzu kendiniz yaratıyorsunuz. Yaşanan olaylarla insan ya yaşamdan hoşnut kalıyor ya da kederlerin arasında kayboluyor. Bu nedenle sevincinizi yıkmadan mutluluğunuzun tadında gülümseyin ve bu huzurlu tadın tükenmemsi için sevinçlerinizi yaratan düşüncelerinizi özgür bırakın coşkuyu yaşayın. İnsan isterse mutluluğu başkasında değil, kendi coşkusundan yaratabilir. Bazen keşkeklerde saklı kalırsınız gecenin sessizliğinde. Ne çok şey almıştır zaman ve ne çok şeyi tüketmiştir farkına varmadan. İnsan en çok kaybettiği değerler için ağlar ve en çok yitik zamanlarda bıraktığımız “keşke”leri yaşarız ömrümüzde. Ne çoktur dilimizdeki yeri ne çok anlam saklarız bu tek kelimede, ne büyük bir sırdır yüreğimizde son nefese kadar taşımamız gereken. Peki ya “iyi ki” saklamak zorunda olmadığımız en karanlık gecede bile bize ışık olan, herkesle paylaştığımız kaç tane “iyi ki” var hayatımızda. Hadi her şeyi bir kenara bırak. Bütün “keşke” lerin karşısına tek bir tane “iyi ki” koy. Kapat gözlerini ve düşün…Geçmişe dönük ‘keşke’lerle yaşamaktansa, geleceğe dönük ‘iyi ki’ leri yaşamayı tercih edin..."Keşkeler" yerine ‘iyi ki’leri hayatınıza yeni yılda koyabilmenizi umut ediyorum. İşte umut her yerde…
Unutmayın ki hayatın içindeki yaşanmışlıklardır sizi sevgiye ve umuda bağlayan, yeni bir yıla girerken içten bir gülücük yüzünüzü gülümsetsin, düşlediğiniz mutluluk, inandığınız gelecek, beklediğiniz umut hep sizinle olsun. Bu yılda da sevgi kazansın, sağlıklı, huzurlu, nice yıllara…
Sevgiyle Kalın
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.