daima :) _
Gözlerim hep eski yeni yıl kartpostallarını arıyor… Rengarenk, simli, karlı, noel babalı, çocukların mutlulukla oynadığı kartları ve onların satıldığı sergileri… :) Sanki tadı, kokusu ve rengi olan her şey hızla hayatımızdan ç/alınıyor, hayatın anlamlı an”ları geçmişimize saklanıyor… Özlüyorum yalan değil…
Şimdi bu yazıyı hazırlamak yerine, bulabilseydim eğer her birinize kendi el yazımla, renk renk kartlara “mutlu yıllar” yazıp, postalamak isterdim… Siz yine de her ihtimale karşı hazırlıklı olun ve bana adreslerinizi yazın, çünkü ben denk geldiğim yerde bu kartları alacağım, belki bu sene değil ama kimbilir belki de seneye posta kutularınızda benim kartlarımı bulacaksınız, kokumla, el yazımla ve gerçek sevgimle… :)
…
Empati kurup, karşımızdakileri daha iyi anlayacağımız,
Kendimizi anlatmak için çırpınmayacağımız, gönülden dostluklar kuracağımız,
Birbirimize hiç susmayacağımız, hep konuşup- çoğalacağımız,
Bizi biz yapan değerlerimizi, inançlarımızı ve ideolojilerimizi işin içine karıştırmadan hep koruyacağımız ve bunu yaparken birbirimize saldırmayacağımız aksine daha sıkı sarılacağımız,
Ailelerimizle sıcacık, güvenli, sağlıklı ve mutlu geçireceğimiz ,
Bir b/akıştan, bir histen ya da istemsiz kurulmuş bir cümleden kaçmayacağımız aksine sorgulayıp, sonunda da hep kazanacağımız,
Dostum dostum deyip, yazılarımızla hiç düşünmeden onları yerip, lafın nereye gittiğine bakmadan, acımasızca asıp-kesmeyeceğimiz,
Yorumlarımızı ve eleştirilerimizi, hırpalamadan ve kırmadan saygı çerçevesi içinde yapacağımız,
Ve dostum;
En çok da düş”lerimizden yumuşak bulutlara düş”tüğümüz
Ay ve denizle sarmalanıp/kavuştuğumuz
Kırılmadan kendimizi ve düş”lerimizi anlatabileceğimiz bir yıl olması ,
Hikayelerimizin/masallarımızın gerçeğe dönüşeceği
En çok da yeni yılın,
yeni başlangıçların bizlere hoşgörü ve huzur getirmesi dileğiyle…
…
Geçen yıl demiştim ki
“ gönlünüzden geçenlerin ömrünüze yazılması dileğiyle…”
Şimdi de diyorum ki
“ ömrünüze yazılanların gönlünüzce olması dileğiyle...”
Mutlu yıllar defter ailesi… :)
Sevgim, saygım ve dostluğumla, daima…
31.12.2013/ dnzc_
YORUMLAR
ersinbaşeğmez
hayat böyledir işte
bazen dışı terse
çevirir
:)
her cümle
yeni
bir cümleyi getirir
götürdükçe
ersinbaşeğmez
hatırldım
başka yazıyla karıştırmışım
kapalı ilk Candan'a buırada yorum bırakmışım
Hemen düşündüklerime geçiyorum aslına bakarsanız yılların ne eskisi ne yenisi var dilek ve temennilerle de bulunuruz ancak mesela akşama kadar tanrıya tanrım bana bir bir ayakkapı kutusunda dolar gönder diye yalvarsanız nafile asıl olan teninizin içindeki tene muhtaç can cana muhtaç tendir. Ne değişecek ki bu günden yarına her zaman dediğim bir şey vardır bütün günler adında döner döner gelir arifeden sonra bayram gelir gelir tekrar gelir ama giden canlar geri gelmez iletişim adında bizde kalır. Her geçen yıl kendini hatırlattırır çünkü bir anı bırakmıştır belleğimizde yüreğimizde yazmıştır hayat defterimizin sayfalarına kendini. Ha uğur şansa da pek inanmam ama hayatımda on üç çoktur. Çok yurttaşımız şans biletlerini cebine koydu yarına umutla bakıyor oysa ben tümden görüyorum yakında onun şekli şemali de değişecek üstünde kimin resmi olur bilemem. Yorumu okuyunca ne karamsar ne gıcıksın yargısı da olabilir olsun biz böyleyiz kelaylak gibi der hoşgörü ile bakarız kelaylak dedikte karettanın ayağına taş bağlayıp ölümüne sebep olan kişi elini kolunu sallayıp insan içinde dolaşabiliyorsa ne denilir ki ona gelelim zurnanın zırt dediği yere öncelikle her insan kendi dünyasının işçisi kimsenin ten ve can olarak bir üstünlüğü yok herkese biraz düşünmeye davet ediyorum artık analarımız bacılarımız ölmesin trafik kazalarında hiç olmasın canlar her çalışan emeğinin karşılığını alabilsin işsiz kişiler kendi çabalarını geliştirsin yüreğimiz sevgi saygı emekten yana çalışsın haklıyı haklı haksıza haksız diyebilelim.
Sevgi saygı ve selam ile
Denizce
"Yorumu okuyunca ne karamsar ne gıcıksın yargısı da olabilir "
yok öyle birşey, beni tanıdıysanız eğer, yazı ya da şiir hakkındaki
her türlü duygu ve düşüncenizi paylaşmanızın beni ancak mutlu edeceğini bilirsiniz... üstelik de kırmadan, güzel bir dille... :)
teşekkür ederim ...
umarım hoşgörüsü bol bir yıl olur hepimiz için...
çok güzeldi
düş'lerin
düş'meden gerçekleşmesi dileğiyle
sizin ve ailenizin ve sevdiklerinizin yeni yılını da kutlarım
dostlukla
Denizce
düşlerimizden
düşerken
anlayıp
anlamlandırıp
bizi tutacak
dostlarımız varsa
ve hep olsa
ne ala
ki
o zaman ben
hep düş"erim
birilerinin düşüne... :)
gibi gibi işte...
güzel aileniz ve size de mutlu yıllar...
"Gözlerim hep eski yeni yıl kartpostallarını arıyor… Rengarenk, simli, karlı, noel babalı, çocukların mutlulukla oynadığı kartları ve onların satıldığı sergileri… :) Sanki tadı, kokusu ve rengi olan her şey hızla hayatımızdan ç/alınıyor, hayatın anlamlı an”ları geçmişimize saklanıyor… Özlüyorum yalan değil…"
Kabuk bağlamış yarayı kanattın be güzellik:(
Düşlerince olsun yeni yıl..
Sevgimle.
Denizce
iyi ki doğdun güzelliğim,
hayatımıza artıdan kattığın güzellikler için teşekkürler.. :)
sana benzeyen, sen gibi nice güzel yaşların olsun...
ömrün kutlu olsun...
sevgimle, daima... :)
Neva Ney
İyi ki tanıdım seni, iyi ki varsın.
sımsıcak sevgimle :)