yalancı
İki harfi yan yana getirip bir kelimenin belini doğrultamadığımız zamanlar oluyor bazen. Aslında sorun alfabenin yetersizliği değil bizim ne dyeceğimizi bilmediğimizden kaynaklanıyor..
Kimi zaman deli bir nehir gibi dolup taştğında içimiz sanıyoruz ki bir kaç cümleye sığdırıp coşturabiliriz satırlarıda. Ya da gırtlağımızda düğüm düğüm nefesimizi kesen kederi kifayetlendirebiliriz gelmişine geçmişine küfrettikçe hayatın.
Ama olmaz!
Ne o nehri anlatabilir üst üste koyulmuş harfler, ne de o kederi söküp alabilir anlatmaya çalışmak gırtlağımızdan..
Sadece up uzun bir gecenin içinde sabahın beş buçuğu kadardır. Ve koskoca bir günden bir ikindi vaktidir anlatılabilen.
Gerisi yine içindeki deli dalga, yine nefesine göz koymuş keder ve yine ömrüne takılmış bir çengel olarak kalır kaleminin cebinde.
Belki bu yüzden yalancıdır bütün şairler.
Ve en büyük yalanı kendilerine söylerler aslında...
YORUMLAR
Mutlu ama çok mutlu yıllar güzellik :))
Sevgim ve öpücüklerimle
Herşey gönlünüzce olsun...
Ayrık Otu
mutlu ve sağlıklı yıllar...
öpüyorum çok..:)
Ayrık Otu
çok teşekkür ederim..
güzl günler güzl aylar ve güzel mevsimler bekliyor olsun senide..
öptüm çok..
Neva Ney
Yılbaşı gecesi doğmuşum.
doğum günümü cümle alem kutluyor..
benim kutlamama hiiç gerek kalmıyor, dermişim:)
Ayrık Otu
ama biz kuutlayalım yiinede..
iyi doğmuş ve iyiki yolun düşmüş buralara..iyik karşılaşmışız..
Allah uzun mutlu sağlıklı ve bereketli bir ömür versin..
iyi yaşlar..mutlu yaşlanmalar :))
Neva Ney
Neva Ney
Ayrık Otu
peki pekii..hikaye diyelim biz ona da bir biz inanmayalım yine :)
sanada kuzum..bir öncekini aratmayacak güzellikte olsun yeni yııl ve umut eksik olmasın ceplerinden..
öptüm şimdiden...