İYİ Kİ DOĞDUN DÜNYA
Bir yıl daha giderken neler getireceğini nasıl geçeceğini bilmediğimiz diğeri kapıda…
Yarın akşam güle oynaya hoplaya zıplaya uğurlayacağımız bir yıl olacak 2013 çünkü güzel bir yıl değildi…daha da buna rağmen giderayak yapıyor yapacağını.
Hayatımıza nereden ve nasıl girdiğini tam olarak anımsayamadığım hatta çocukluğumda yılbaşı gecesi yeni yılı karşılama adına da hatırladığım çok şey yok zaten,hani o günün yada gecenin anlamı muhakkak ki acısı ile tatlısı ile bir yıl daha geçti…seneye daha mutlu huzurlu sağlıklı bir yıl geçirelim temennisidir buraya kadar tamam,ancak eğlence dozajı sınırsız alkol yüksek volüm müzik dansöz hoppala yavrum hoppala anlamında bir gece ve sonrasında yaşanması muhtemel olasılıklar zincirini bir ele alalım olmaz mı;
Hani alkollü trafik kazaları zehirlenme piyango bileti heyecanı ile hastanede son bulan gece vesaire haricinde
Eğlence mekanına gidip güzel bir gece yaşamak isteyenler,verdikleri kişi başı ücretin karşılığını tam olarak alıp alamadığının muhasebesini yapacak ocak ayının ilk bir haftasında…orası malum ama hemen öncesinde kusma baş ağrısı yataktan kalkamama gibi reaksiyonlar gösterecek vücut…
Neyse gelelim evde olanlara…sıradan bir gün dışında bir gece olması için çabalayan bir mutfak olağandan fazla hazırlanıp ocak ayının ilk haftası dahi yenecek olan yemekler…vesaire…
Televizyonda tanıdığımız simalar heyyoo hadi bakalıııım hoş geldin yar yüreğimeeeee hoş geldin yeni yıl göbeğimeeee haydiii lili lili lili lili yar haydi lili lili lili yar diye şarkı söylerken aldıkları paraların izleyenlere zerre kadar faydası olmayacak…
Tombala kağıtları toplanmayacak yerlere dökülen kuruyemiş ve mısır taneleri umursanmayacak soyulup yenmeyen ve kabuğu dışında kaldığı için kuruyan mandalina portakallar sabaha kadar büzüşecek…
Sen umutlu o mutlu o mutsuz sen mutlu bu umutlu şu umutsuz karmaşasında durmayacak zaman ve nihayet balkabağına dönüşeceğiz hepberaber…
Yok arkadaş yeni yılda neymiş geldi geçti işte koca bir yıl ne baltadan bi haber ne sapından olduğumuz yerde sayıyoruz diyenler olacak bir de saat 12 yi 10 geçe lanet olsun böyle yıla diyerek kendini uykuya vuran…
Evet böyle işte geçti gitti koca bir yıl acı tatlı heyecanlı bol magazinli bol yasalı tasarılı…
Gelenin gideni aratmayacağı ardından ne yıldı be! Diyerek beddua değil duaların tekrarının dilenerek
Hayali kurulan bir yıl olsun hani şöyle şanslı bereketli sağlıklı huzurlu olanından…
Tüm dostların yeni yılını şimdiden kutlar sağlıklı ve huzurlu bir yıl olmasını dilerim
Sevgi ile kalın
30-12-2013