YAĞMUR DÜŞLERİM
Yağmuru doyasıya yaşamak ve anlamak çok kolaydır aslında zor olan yaşanılanı anlatmak.
Herkes farklı yaşar yağmurunu ve değişik duygular hisseder. İşte benim yağmur düşlerimden birisi.
Gökyüzünü saran gri bulutlar içimi de hüzünle doldurur aniden garipserim ağlamaklı olurum nedense ve sonra o güzel damlalar yeryüzüne düşmeye başlar. Yüzümde sıcaklığını hissettiğim gözyaşlarımla birlikte.Ben mi neden ağlarım?
Ağlarım!!!
Çünkü onlar yağmur damlası değil gökyüzündeki küçük melek dostlarımın gözyaşlarıdır bence onlar benim beni anlayan sessiz dostlarımdır dostlarım ağlıyorlar neden mi? Bizler için yeryüzünde tüketilen sevgiler için ağlıyorlar insanlar sevgiyi unuttular artık aranızda sevgiyi bilen anlayan yaşayan kalmadı diyorlar ve gözyaşlarını akıtıyorlar üzerimize. İşte o zaman onlara sesleniyorum lütfen diyorum lütfen beni duyun küçük dostlarım duyunki ağlamayın diyorum çünkü ben varım ben hala ölmedim yaşıyorum ve sevgiyi biliyorum sevgiyi içimde taşıyorum diyorum.
Ve ben bu sevgiyi bilerek yaşıyorsam elbet bu sevgiyi öğreteceğim başkalarını da bulacağım ve yeryüzünde sevginin ölmesine izin vermeyeceğim diyorum. O an onların beni duyduğunu ve sevindiğini hissediyorum onların bu sevincini daha yakından yaşayabilmek için onların yanında olmak istiyorum. Hemen dışarı çıkar onlarla kucaklaşırım onların tatlı gözyaşlarını avuçlarıma toplarım ve onlarla birlikte diğer bir sessiz dostumun yanına giderim.
Denizle buluşmamız tam bir seremoni olur.Avuçlarımda toplanan küçük dostlarımın gözyaşlarını sanki evlat hasreti çeken bir annenin özlemiyle bekleyen denizin beyaz köpüklü dalgalarına bırakırım.İşte o kavuşma anı anlatılamaz!!!
Suya hasret toprak kokusu gibi-güneşe hasret gül goncası gibi-güle aşık bülbül şarkısı gibi-çocuk yüzünde ki masum gülüş gibi güzeldir. Çünkü bunu sadece ben, melekler ve deniz biliriz... Sessiz dostlarım ve ben mutlu olduğumuzu hissederiz ve anlarım ki yanaklarımdan süzülen meleklerimin gözyaşlarına karışan sıcaklık sevgiyi bilen yüreğimin sevgiyi anlayanlarla buluşmasının verdiği huzurun belirtisidir. Bu huzuru yaşamak için her yağmuru yaşamak isterim.
Üzerime düşen her damla meleklerimden bana bir buse olur bu sevgi yağmurlarının herkesin üzerine yağması dileğiyle....
FİGEN/NEGİF
YORUMLAR
keşke ilk gününde okusatdım bu yazıyı da bir 10 puan verebilseeydim...
Çok güzel yazınız.Ben de yağmur üzerine dururum yazılarımda ama sizin gibi hiç bakmamıştım ona...
Okurken aklıma Beyaz Melek filmindeki Yıldız Kenter'in sözleri geldi.biraz değişik ama olsun.
Saygılarımla, yazılarınızın devamını dilerim.