- 1353 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Umut ol
Öyle lapa lapa yağdırmayacak sın; Keşkelerini. Yağmur gibi, saçaklardan, akmayacak; Kederlerin . Toparlayıp eni boyu, gölgelerden sıyrılıp. Hayata, aşikar bakacaksın. Unutacaksın, bütün, eksileri. Bölerek, yalnızlıklarını, parçalayacak sın. Un ufak edip,zamanları; Bu güne, yansıyan, ne varsa; Ardında bırakmayı, öğreneceksin. Hiç edeceksin, gereksiz yere yaşattığın, güçleri...Toparlanmak, zamanı geldi, gitmeden, yaşamayı, öğreneceksin.
Yormayacak sın,kendini. Hırpalayıp, düşünceleri.
Gerçekleri yozlaştırıp. Son durakta, bir sigara yakıp. Hayaller kuracaksın...
Ve sadece şiirler, mesken de, ikamet edecek... Oda, benim, yaşama şansım.Diyerek; Hayatta, kalacaksın.
... Sen, onu terk etmeden, o seni bırakmayacak.
... Hayaller, sıfırdan başlatır;Hayatı... Kurmasını bilirsen, düzeneği.
İşte çarpıtılmadan, alev topuna dönen, meşale, bu. Sen yılların birikimin de,, boğulur iken, hep yeniden, dirilmenin, ihtişamını yaşadın.
Kim tuttu, yüreğini, elini; Kim sarıldı, kişiliğine. Kim değer verip, hak verdi. Kim dinledi, kim anladı. Kimlere sebep, işlen din. Kimlere sebep, dişlen din. Kimdi, o kimler. Başını dik tut. Son zamanların, iradesiyle, hadi utanma, de gitsin. Kimdi, o kimler... Seni yeren, dışlayan. Bakışlarıyla, ezen. Hor gören, değer verdiğin. İradesiz asalaklar
... Sevdiklerin
Seni, susturmayı beceremem. Öyle bir yetki, kabiliyetim yok. Olsaydı, demenin de, keşkelere, faydası yok.
Sen, böyle yazarak, Dillen din. Öyle koskocaman yılları, bir solukta, arefe bayram havasına, büründüremez sin. Dünden, bu güne, ayrıntıların, ince hesaplarıyla, hayatı kavradın.
Tabi yardımcıların, hiç terk etmedi, seni. Misaller verdin duygularına. Yön belliydi. Çizgi hiç değişmedi. Zik zak, aşklardan, hiç, söz etme. Onlar temelsiz yapılar. Yıkılmaya, mahkum olan, baraka aşklar,. Mecburi istikamette, yalnızlığın umutla gençliği kucaklaması. Anatomi ne, yansıyan, bir ihtiyaç. Gereksinim. Ekmek, aş, su, gibi. Bu son durakta, yaşamak istediğin, hayallerini. Düşünür iken, pişmanlık duyduğun, hikayelerde, engel olamayacak; Sana
Hayallerini düşün
... Yeni yıl sana, eskisi olmayan; Gençliğin gibi sokulacak. Bu günden sonrası için. Dün öldü...
2014 Elinden alınan değerlerin, kayıp şehir havasına, bürünüp. Sıfırlayacağın , zaman içerikli, yarınlarına, ilk adımın olacak.
Önce, ben seni, kutlayacağım. Gecikmiş bu, başarını, ilan ettiğin için...
Artık sen, seni, senden, soyutlayıp, üç beş günlük, dünya hayatını. Bu günden, sonrası diye, yenilediğin için.
Hayallerin bitirecek acılarını. Ruhun da, hissettiğin, ezilmişliğin, son bulacak. Allahın bildiğini, inkar edecek,kullar. Hep kanlı bıçaklı, açılar da, sevgisizliğin elini tutmayacaksın. Seni hiç eden; Her şey ;Bir anda, hiç bir şey, olacak. Ve hesap, kitaba uyacak.
Ben sana, ne ettim diyene. Sen bana, ne ettiğini, düşünebilecek iradeye, sahip değilsen, benim bunu, çarşaf gibi, bayraklaştırıp, dalgalandırma, gücüm kalmadı. Diyeceksin... Bu küskünlük, sana, yaşama, şansı verecek.
Çünkü hiç bir barıştan, hayır gelmedi.
Bu, bilinç doğrultusun da, af etmeden, yaşamayı, kendine öğreteceksin.
2014 Yılı için, tek umudun, bu
Af etme, yalınlığından sıyrılıp, güven vermeyen hiç bir insana, kapını açmayacaksın. Öyle bir kapatacaksın ki,kapını; Yokluğun, ölümle bağdaştırılacak. Öldü;Diyecekler, senin için ; Ölmeseydi bu bizi, af ederdi;Kapısını kapatmazdı, yüzümüze. Sonuna kadar, açardı; Düşüncesini, yaşatacaksın. Düşüncesizlere
... Yok; Taze, bittim. Kalmadım. Müsait değilim... Mizahın olacak. Espiri kabiliyetini , çoğullaştıracak sın.
... Neredesin ? Neden müsait, değilsin ki; Ne yapıyorsun ki; Gel dedik mi gelen; Git dedik mi giden; Yamalı, bir çuval sın. Diyene
Hayal kuruyorum. Diyebileceksin. Mesela... Sevgilim yanımda, çok meşgulüm. Dağınık düşüncelerim. Toparlanamam; Diyeceksin.
Yada, daha net
Kapıda, beklemeyin; Diyeceksin. ... Alın, yanlarınızı, gidin
Son düdük ötmeden, kulaklarının pasını silip,
Hayata, sıfırdan başlamak için, yaşayacaksın...
Kuralları ilk kez, kendin koyacaksın. . Ve başarılı olamazsan. yaşayamazsın.
... 2014 de, şansını zorlayıp. Hayal dünyasıyla, yer açacaksın, umutlarına. Hiç beklemeyin. Artık hiç bir yerde, yalnız değilim.Çok kalabalık dünyam. Gelen giden, kahkahalar, gülen yüzlerle, dolu odam; İnsanlar helal; Haramsız bakışlar;Sevgi patlaması yaşıyor. Çocukluğum; Gençliğim ela gözlü bahtiyar. Hürüm gırtlağıma kadar... Artık bu günü yaşıyorum... Hayal ise hayal. Bana özel.
Değer veriyorum, sebeplerime. El üstünde, tutuyorum, kalbimi. Benliğim bana muhtaç... Bunu görüyorum.
Ve yinelerken, çok geç kalmış, olmanın acısını, duymadan. Tamiri mümkün olmayan. ne varsa, unutacaksın. Düşünmemek, birinci koşul.
Başarı elde etmenin sırrı, kabul etmemek;Kendine inkar...Öğretilen bu değil mi.
Sabi emeklerinin, hiç kullanılmamış, olduğunu, düşünmek. Hiç hakkın, yenmemiş, mesela. Bir köşeye çekilip, şiir yazmak gibi, yaşamak.
Kimse engel olamayacak. Sen atın üstünde, dört nala giden Şahsın. Mesela ... Öğretilen gibi
Ve herkesi, çok seviyorum.Diyeceksin... Çünkü herkes çok değişti, hayallerin de, işledin ilmek ilmek, niyetlerini. Şimdi herkes çok iyi...
Ve elinde, kalan kırık tellerin sivri uçları, nedenlerini inceleyecek. Gecenin üçkağıt çerçevesine, sığdırdın mı, kulelerini. İşte son sebep, bu olacak; Hayata bağlanmak için, .Hiç yaşayamadığın yerden, devam edeceksin.
Hadi başla, sıfırdan
2014 Hayallerini gerçekleştirecek
...İNAN
Artık, seni kimse kandıramayacak.
2014 Hoş geldin ... Hayırlı / Umutlu, ol dilerim
Yaşamak için, kolları sıvayan herkese, umut ol
Not... Yeni yıla, sayılı günler var iken, Duygularımı er paylaştım. Yeni yıl kutlu olsun. Tüm sevdiklerim mutlu olsun.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.