- 531 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SU'YUN AKIŞI Karma Resim ve Şiir Sergisi .. / Hikmet OKUYAR
Vizeli Ressam Şair Şiir Yorumcusu Ada Su Tayan imzasıyla, 11 - 23 Ocak 2014 tarihleri arasında; Grenpark Bostancı İSTANBUL sergi salonunda ’’Su’yun Akışı’’ isimli Şiirli Resim Sergisi açılacağı duyurulan bir saygın davetiye tarafıma bildirildi. YILLARDAN beri CANLANDIRMAK ve Dikmetaş, Kümbet, Bektaş, Şebinkale Şiir Etkinlikleri kapsamında uygulayarak hayata geçirmek istediğim; medya tarafından da ilginç bulunan bir süper hayalim bir kez daha farklı mekanlarda GERÇEK OLUYOR.. RESİM Şiir FOTOĞRAF yorum MUHTEŞEMLİĞİNDE ’’ Karma RESİM Şiir FOTOĞRAF Sergisi ’’ İSTİYORDUM..ÖZDEYİŞERİMDE devamlı vurgu YAPIYORDUM..ŞİİRLİ RESİM SERGİSİ Ada Su Tayan PAYLAŞIMI olarak yansıyacak.. Tebrik ediyorum..
İsteğim ilk önce İstanbul’da BASAD salonlarında gerçek olsun sonra da Türkiye genelinde derken; şimdi Bostancı yakınlarında yaşanacak bu muhteşem coşku.. Şairinden İmzalı Şiirler Etkinliğinin bir örneğini Yalova Armutlu İskele Meydanında 5 Yıldızılı Amasya Elması Tanıtımlarıyla Ünlü Amasyalı Şair Şiir Yorumcusu Müzeyyen Keskin ’’ Amasya Sevdası Tanıtım Günleri ’’ sırasında ve İMZA GÜNÜ kapsamında gerçekleştirmişti.. Ressam Şair Şiir Yorumcusu Ada Su Tayan için de ilginç bir Başlangıç olacak bu..Tebrikler Başarılar.. ŞAİRİNDEN İMZALI ŞİİR almak için mutlaka etkinliğe Kitle İletişim Uzmanı, Medya Mensubu, Dağların ve Çobanların Şairi Bizim Hikmet DUYARLILIĞIMLA katılmayı çok arzuluyorum..
Vizeli Ressam Şair Şiir Yorumcusu Ada Su Tayan Resim Şiir Yorum Etkinliklerini ve ’’ Su’yun Akışı Karma Resim ve Şiir Sergisi ’’ etkinliğini; ŞİİR yüklü duygularla ŞEBİNGÜLÜ sunumlarımla TEBRİK ediyorum.
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.