ben sevgi,sen aşk olur musun?
Ben sevgi; sen aşk olur musun ?
Şimdi Mavi Dünyanın Mavi Hayallerine dalalım.
Hep hayallerle,rüyalarla,düşlerle yaşarım.Şimdi de Mavi Hayal Evi kurdum.Mavi hayaller.Hayaller hep güzeldir,hiç kötü hayal olmaz.O yüzden hep hayallerdeyim.
Olsam! ! !
Sevgi olsam,aşk olsam...
Su gibi aksam,tertemiz...
Deniz,derya olsam,okyanus olsam...
Çağlayan olsam,gürül gürül aksam...
Nehir olsam,sessiz sakin aksam...
Sen olsam...dünyana aksam,alır mısın ? Beni,kabul eder misin ? Beni...duygu yüklü biri.Senden başkası haram artık bana,dünyam sensin...
Günlerim,saatlerim,dakikalarım,saniyelerim senle doldu taştı...Seni düşünmek,senle olmak tek isteğim Yüce Rabbim’den...Sensiz hayat yok artık bana,uykusuz geceler,bitmeyen günler hep seni anmak,hatırlamak,seni düşünmek,sensiz seni yaşamak...Sen olmadan ben yok...Ben olmadan sen yok...Artık yürekler tek oldu,atışlar iki insan için; sevgi için aşk için.
Mavi Hayal Evi’nde hep yaşıyor,gözlerini kapa sevgilim,bak sende hayal edebilirsin. Her sabah sana kahvaltı hazırlıyor,ne istersen,sen neyi seversen,büyük bir zevkle.Tatlı bir bahar sabahı,her tarafta güller var,kırmızı güller,aşk gülleri,ben yetiştirdim onları senin için.Sonra erik ağacının altına sana kahvaltı hazırlıyorum,sonra sen işe,ben evime...
Akşama sen geleceksin diye bir telaş,bir telaş,yetiştirmek için,sana güzel yemekler yapıyorum...becerebildiğim kadar.Seversin belki,sevmezsen de söyle daha iyilerini yaparım.
Sende mutlu geliyorsun,beni görünce yorgunluğun kalmıyor.Ben sevgi ,sen aşk...senin kollarında uyumak,senin nefesini hissetmek,senin yanında olmak...günler mutlulukla geçip gidiyor.
Sevmek ne güzel ,mutluluk bu ya...sevginin kardeşi aşk...aşık oldum ben sana,ölürcesine,kahrolurcasına,canım yanarcasına...
Senden bi haber,ben mutlu,sen yok ben üzgün...her sabah sana günaydın demek,her akşam yolunu beklemek iyi geceler demek...bütün dünyam bu işte...
Geceleri uykusu kaçar seni düşünmekten...gözlerimi kapıyorum ,hayal ediyorum sabah olsun bir an önce diye...sabah olunca gün bitsin akşam olsun diye bekliyorum.
Benim yüreğimde senin aşkım,seninkinin hemen yanında,sökülüp alınamaz artık sadece Yüce Rabbimin gücü yeter ona...Akşamları yıldızlara gitmek,senle gökyüzüne bakmak,uçsuz bucaksız gecenin sessizliğinde senin şiir dolu sesini dinlemek,müzik gibi...sen konuş ben dinlerim... artık...yüreğimle,kalbimle,sevgimle,aşkımla,ömrüml e,hayatımla,tüm benliğimle senin...
Sevgi; sevgiyi en iyi,sevginin sevgiyi hakettiği değerde seni seviyorum.Aşk dolu,hüzün dolu,canım yanarak,bekleyerek,özleyerek....
(Yukarda da yazdığım gibi hayallerle dolu bir yaşamdaki;sevgi ve aşk...gerçekte yok böyle bi şey.)