- 2296 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Küresel vizyon'a karşı,koyun psikolojisi
Cumhuriyet tarihinde Türkiye küresel aktör olmak ve ekonomik bağımsızlığını garanti altına alabilmek için bir çok çabalara girmiştir.
Osmanlı’nın yıkılışında siyonizm’in parmağı olduğu halen toz pembe düşünen zavallılara komplo teorisi gibi görünse dahi bu su götürmez bir gerçektir.
Lakin bu koca cihan imparatorluğunun yıkılışında bir etken olduğu gibi,Cumhuriyetin bağımsızlığı ve küresel vizyonuna engel teşkil etmektedir.
Siyonizm’in sadece Türkiye üzerinde değil,Dünya üzerinde etkisi büyüktür.
20.yüzyılın etkin gücü finansal sistemi elinde bulunduran kişilere göre Türkiye’nin küresel ve tam bağımsız ekonomiye geçmek istemesi sorun teşkil ediyor.
Çünkü Türkiye artık üçüncü dünya ülkeleri gibi darbelerle ve savaşlarla , etnik ve ırk ayrımcılığı temelinde adam edilebilecek,hizaya sokulabilecek bir ülke konumundan çıktı.
Türkiye bunları aştı ve bölgesel güç olma yolunda hızla ilerlemekte.
Türkiye tarihinde son 11 yılda tabu denilebilecek şeyleri yıktı, tabi ki bu durum para sahiplerinin hoşuna gitmemişti.
Büyüyen Türkiye’nin tekrar eski haline ; Kucak dansına dönmesini istediler fakat artık bazı şeyler eskisi gibi değildi.
Yüz yıldır sandalyeler doluydu ve bizim basiretsiz siyasilerimiz sandalyede oturanları tatmin ediyordu.
Ne değişti peki???
Artık sandalyede oturan biziz ve bu durum bazılarının hoşuna gitmiyor.
Acaba Acıtır mı? korkusu var.
Yılardır ipin üstüne bir cambaz çıkarttılar,biz cambaza bakarken cebimizi boşalttılar.
İp aynıydı değişen cambazlar idi sadece.
ee haliyle sıkıldık bu seremoni den.
cambazın ipini tutmaya karar verdik ve artık havaya değil önümüze bakıyorduk.
Nasıl bu duruma geldik peki?
o kadar komplo teorisinden yavaş yavaş kurtulduk?
11 yıl oldu efendim 11 yıl yavaş yavaş ve sırayla.
Ama bir alışkanlığımızdan asırlardır kurtulamadık.
Kimine göre iyi niyet,Kimine göre saflık
Her söylenene inandık,başkasının senaryosunda figüranlık yaptık ve halen bazılarımız kurtulamadı figüranlık’dan adeta ruhlarına işlemiş.
Aman efendim olsun da figüranlık olsun diyorlar.
Baş rolde oyna diyorsun ben figüranım diyor yıllardır oynuyorum,alışmışım,ben baş rol olamam.
Bende diyorum ki; Yazarının kim olduğunu bilmediğiniz senaryoda oynamayın efendim.
Sizler; başkalarının arzularını kendi fikirleriniz gibi telaffuz etmeyin!!!
Bununda kucak dansından farkı yoktur.
Saygılarımla
Enes Karaismail
25.12.2013
YORUMLAR
Enes Bey
Halen Profil resminizde görünen yaş ortalamasında mısınız? Bilmiyoruz ancak sizi bütün içtenliğimle gönülden kutluyorum ve tebrik ediyorum.
Onca darbelere demokrasi dışı uygulamalara tanık olduğu halde halen statükocu bağnaz ve sığ bir düşünce yapısına sahip kocaman ağabeylerin olduğu ülkemizde sizin gibi derin bir vizyona sahip genç arkadaşların olduğunu görmek ülkem adına bana gurur veriyor.
Çok güzel anlamlı bir yazı tekrar kutluyorum ve tebrik ediyorum.
Saygılarımla
Kırmızıbeyaz
Bazı insanlar ise medyanın kölesidir. söylenene kayıtsız şartsız inanır,düşünmeye ihtiyaç duymaz.
Birde bizim gibi insanlar var;Az bilineni,az konuşulanı merak eden ve vatanın çıkarlarını siyasetten ayıran.
Saygılarımla değerli büyüğüm.....
Bunu anlamak vede anlatmak bu ulkede en zor durum olarak bilinir....Dogruyu ogrenmek yada ogretmek zor...Keske bu dogrulardan once bu milleti egitebilseydik..Iste o zaman dogru ve yanlis ayriminda %50 iceri digeri disari olayini yasamazdik.Kurumlar milletin istegi dogrultusunda calisirdi....Turkiyede hayat hayalnolmaktan cikar umarim en yakin zamanda....
Saygilar kardesim..
Kırmızıbeyaz
Medyanın amacının bilgilendirmek değil!
Kitleleri maniple amacı taşıdığını idrak ettiklerinde olay çözülecektir.