ALTIN PAMUK
Altın pamuk…
Valla daha önce altından yapılmış araba ayakkabı şömine bisiklet hatta tabut falan gördüm yani gördüm derken zat-ı muhteremler yapmış bizde internet vesilesi ile tanık olduk yoksa bizzat görüp dokunmamız biraz zor
Gel gelelim şu altın pamuk dediğime,yahu bir insanın hayatı bir ebenin kıçına attığı tokatla başlıyor sonrasında bir imamın kıçına tıktığı pamukla son buluyor en azından benim tanımım böyle hal böyle olunca konunun içinde bir pamuk söz konusu bu da benim bildiğim standart özelliklere sahip ülkemizde çukur ovada yetişen dünyaya ihraç edilen yöresel adı ile çırçır denen madde..!
Bunu bir yerlerde altını gümüşü pırlanta kaplı olanı var ise de ben bilmiyorum.
Bazı insanlar tonlarca altın ithalatı ihracatı yapıyorlar ya hani son dönemde bu bizim bildiğimiz en azından küçük dilimiz ile birlikte yutkunarak okuduğumuz.
Peki o zaman binlerce yıldır süregelen dilimize pelesenk edilen dinimizde öğretilen üzere öldüğümüz de hani bu dünyadan bir toplu iğne dahi götüremediğimiz gerçeği ile yüzleşiyorum 3 gündür.
Bu insanlar da götüremeyeceğinin farkında olsa gerek lakin belki de bilmediğimiz bir şekilde onlara altından yapılmış pamuk mu kullanılıyor acaba…
Hani soy isim vesilesi ile örf adet ve törelerinde de vardır belki de
Asıl mesele pamukta gizli bence dedim ya hani olabilir kişinin yaşadığı hayat kazancı mal varlığı serveti bilmem nesi müsait ise neden olmasın maddi olarak rahat bir hayat yaşadıktan sonra ölünce de manevi olarak huzur bulur.
Bir gün dünyanın herhangi bir yerinde duyarsanız altından pamuk icat edildi diye şaşırmayın.
Türkiye pazarına girmesi uzun sürmez…hatta ülkemizde üretilip ihraç edilebilir…ne de olsa altın ihracatının yüzde bilmem kaçını tek yapan insanlar var bu ülkede.
A.B. 2013
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.