Samuel Nirges
Bölüm 1 Dedektifliğe İlk Adım
Ders zili çalmak üzereydi. Samuel Nirges şüpheli profösörü takip etmek için kılık değiştirip gizlice dersine sızmıştı. Sonunda ders zili çaldı. Öğrenciler birer birer sınıftan çıkmaya başladılar. Fakat Samuel, sanki çantasını düzenler gibi yaparak profösör Kevin Jeff’in sınıftan çıkmasını bekledi. Profösör sınıftan çıkınca Samuel dikkat çekmeden takibe başladı. Profösör önce hazırlandı. Daha sonra evine gitmek üzere yola çıktı. Bu durum Samuel’i şaşırtmıştı. Çünkü profösör üniversiteden asla bu kadar erken çıkmazdı. Samuel takibe devam etti. Profösör evine geldiğinde önce kapıda biraz bekledi. Daha sonra aklına bir şey gelmiş gibi posta kutusunun yanına ilerledi. Posta kutusundan bir kağıt parçası aldı. Okumayı bitirdiğinde endişeli bir şekilde kağıdı cebine koymaya çalışırken düşürdü fakat fark etmedi.
Sokağın sonuna ilerledi ve sonra gözden kayboldu. Samuel o kağıt parçasına yöneldi. Yerden aldı ve okumaya başladı. Kağıtta ’’Kardeşin elimizde. Saat 16.30’da Eski Nakliye Deposu’na gel! Sakın polise haber verme! 1 000 000$ ’da unutma!!’’ diye yazıyordu. Okuyunca heyecanlandı. Dedektifliğe ilk adımını atıyordu. Acemiydi ama zekiydi. Bu olayın üstesinden gelebileceğine inanıyordu. İçindeki azim artmıştı. Şimdi tek sorun o bahsedilen ’’Eski Nakliye Deposu’ nu bulmaktı. Peki tam saatinde oraya nasıl ulaşacaktı? Aklında ki bu düşünceli sorularla yolda yürümeye başladı. DEVAM EDECEK...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.