imkansıza sevdalıyım...
İMKANSIZ’ a Sevdalıyım ! ...
Aşk işte! Nerede imkansız varsa gider o’nu bulur.İmkansız,sonu olmayan aşklar.Hep hayallerde,rüyalarda,düşlerde yaşanan aşklar.
Gerçek olmadığı için güzelleşen,sevgisi çok olan tutku dolu aşklar.Gerçekte aşk yok ki; hiç inanmadım,şimdi de inanmakta zorlanıyorum.Gerçek seven,gerçekten tutkuyla bütünleşen masum,sadece sevgi dolu bir aşk.Yok dünyada böylesi bir aşk.O sadece Yüce Rabbim’le var olan bir sevda.
Gerçekten seven,aşkla karşılaşmak isterdim.Ama ben ne Leyla’yım, ne de karşımdaki bir Mecnun...Ben Züleyha’da değilim,karşımdaki de Yusuf değil...Onlar gerçekten yaşanmış aşklar.Onlara bağlı olmak istemiyorum.Çünkü onlar gerçekten derin sevda ile birbirlerinin olmuşlar.Birliktelik önemli değil ki,onlar için.Onlar sadece sevmeye odaklanmışlar.
Yusuf’a sormuşlar, Züleyha’ya hakkını helal eder misin? demişler.Etmem demiş.Neden demişler.Veda ederken son bir defa daha görmek için demiş.Ne kadar anlamlı buradaki görmek...
Bir bakış,bir kaçamak görüş,nefesini duymak,hissetmek,onu uzaktan seyretmek,ne kadar kıymetli....Ama öyle aşklar orada kalsın,zaten tekrarlanması olmayan imkansız aşklar.Onlar birer kahraman,onlar birer ilahi aşkın simgeleri oluvermişler.
Aşk susuyor mu? Sessizliğe bürününce daha çok mu sevgi geri geliyor.O zaman susmak,hep susmak...Ama ben cevap vermeden, hele de aşık olmuşsam ki,susamam.Sessiz,sakin kalamam.Yüreğim pır pır ederken, her an onu düşlerken,nasıl suskun kalabilirim.Oysa susmalıyım.Hiç sesimi çıkarmamalıyım.Çünkü ben aşk...başka bir işim olmadığı için artık hep aşkı mı? düşünür oldum.
Aslında hiç de öyle değil,bazen aklıma bile gelmiyor.Aman diyorum,onsuz dünya yok mu? sanki...Onsuz hayat devam etmiyor mu?
Oysa bunları dışım söylüyor,içim hiç de öyle değil...Severken ne kadar susmalı...Bilmiyorum? Bilemiyorum.
YORUMLAR
öncelikle burda ve bu sitede yeniyim..çok mutlyum böylesne güzel bir yerde olmaktan gereksiz sohbet sitlerden çok sıklmışken tamda içimi hüzler sarmışken tesadfen bu sitye rasaldım çok sevindim ve hemen üye oldum ..imkansıza sevdalnmak herekizn yapcağı birşey deil bnece yürek cesaret ve meşkkatli bir yol ..kendimde ozra sevdalyım ve en zor olan hep ne güzel olnyımş ne yazıki..olsun zor olsun sevemek tüm zorluklrı yenmek için en güzel tesli sanırım ve ödülyse sevliğnin elini tutğunuz andır..yazıya b gelince çok beğendim dedim ya ben çok susumıştım edebiyata ve güzel sözler duymaya iykide burdayım..ve herezse selmlar yollyorum ..imkanızı sevdim güzel olmuş..:))
beren yılmaz tarafından 12/24/2013 5:24:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
canseven
cansever...