HAYAL KURMAK !
Hayal kurmak;
Aslında hayal kurmak insanın kendini kandırmasından başka bir şey degildir.
Ama yinede hep hayal kurarız...
Tüm soyut varlıkları hayallerimizde toplar
"belki bir gün gerçekleşir"diye ümidimizi kesmeyiz,
Hayallerimizde kendimizi bulur orada küçük bir dünya kurar hep mutlu oluruz.
Mutsuzluğa yer yoktur’ hayal dünyamızda,insanın her yaşta ayrı bir hayali vardır.
Çocukluk çağımızda çeşitli oyuncakların hayalini kurar onlarla mutlu oluruz,
okul çağında okumak,yükselmek,sevdigi mesleği yapmak için ileriye yönelik planlar yaparız.
Gençlik çağına gelince bu hayal dahada farklıdır,sevdaya yelken açmıştır hayal denizinde sıgınacağı tek liman sevdiğinin yanıdır,yalnız kaldığı her an başını uyumak için yastığa koyduğunda,kendini bırakır hayalin uçsuz ,bucaksız okyanusuna artık kendi dünyasında sevgiliyle başbaşadır,günahsız tertemiz duygularla yer vermiştir sevdigine.
Bazende çoğu hayallerde ’keşke’vardır pişmanlıklar ve ’keşke’ler bize hatalarımızı hatırlatır.
Hayallerin ilkesi mutlu olmaktır,mutlu yaşamaktır ve son olarak dilegimiz tüm güzel hayallerin gerçekleşmesi,gelip geçici rüzgarla bir yaprak gibi hayale kapılmadan,sürekli akan sularla gitmek olsun temennimiz ...
Fatma Pınarbaşı
YORUMLAR
Sevgili adaşım öncelikle değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.Hayal kurmak çok güzeldir.Birde kurduğumuz hayaller gerçekleşirse daha da güzel olur,fakat bir türlü gerçekleşmez.Hayal kurmak dipsiz bir kuyuya dalmaktan başka bir şey değildir...Hayal bazen kendini kandırmana neden olur.Aslında bu bazen değil sürekli böyledir.Geçici mutluluklar yaşarsın hayatında ama bunlar geçicidir.Tadına varamadan bir anda tükenirler ve elinde bir şey kalmaz.Sen ise ümit etmeye ve hayal kurmaya devam edersin.Ama ne zamana kadar? Hayalinin gerçekleşemeyeceğini anladığın zamana kadar...Hayaller gerçekleşmezler.Gerçeklenen düşünceler ise hayal değildirler..."İDEALLERDİR...
Kucak dolusu selam ve sevgiler
Sevgili kardelen öncelikle tebrikler...Yazış şeklin ve anlatımın gayet başarılı fakat üzülerek söylüyorum ki düşüncelerine katılamayacağım. Bence insanı hayata bağlayan ve en üzgün anlarında dahi ona arkadaşlık edip tekrar mutlu eden hayalleridir.Yani demek istediğim hayal kurmak insanın kendini kandırması değildir , aksine kendine güveni artıran bir olgudur. Selam ve Sevgilerimle... :))
"Hayallerin ilkesi mutlu olmaktır,mutlu yaşamaktır ve son olarak dilegimiz tüm güzel hayallerin gerçekleşmesi,gelip geçici rüzgarla bir yaprak gibi hayale kapılmadan,sürekli akan sularla gitmek olsun temennimiz ..."
Güzel ve Anlamlı bir yazı örnegi okuttunuz bizlere.Evet sizinde belirttiğiniz gibi insan her yaşta hayaller kurar ve Özlemini duydugu mutlulugu ve sevinci hayallerinde arar.bu insanın doğasında ve yaratılışında vardır.
Güzel bir çalışma güzel bir yazı okuttunuz.Umutlarınız ve Hayalleriniz hiç solmasın dilegiyle.
Kutluyor ve Saygılarımı iletiyorum.