Muhtereme Mektuplar -7/mutluyum cok hocam..
RE:mutluyum cok hocam..
( 12/5/2013 )
---------------------------------------------
200 selavat..hergün 200 selavat..tabikidr hocam.yapmazmiyim.soylemezmiyim.demezmiyim
Tabikide zor gelmez.hic bi sekilde Rabbim utandirmasin beni.yeterki bir kez olsun gorebileyim.bir kezde olsa gorebileyim.omur boyuda goremesem hic pes etmicem.Rabbim bana nefes verdigi müddetçe pes etmicem.gozlerim hep efendimizi beklicek.son nefesimi verirken bile o umutla olucam.yeterki nefeslerim bitmeden bir kez olsun gorme şerefine erisebileyim.bunum için ne yapmam gerekirse yaparim.ozellikle seher vakitleri yalvaracagim Rabbime. Bekleyecegim o vakitleri.Rabbimden isteyecegim.pes etmeyi gostermesin Rabbim.korusun umutsuzluktan.omur boyu sukretmeyi nasib etsin inşallah.
Ben 21 sene boş gecirdim.bombos gecirdim.aslinda boş da denmez.gunahlarla doldurdum hayatimi.nasilda pişmanim Allah im..affet beni affet..dularimda Rabbimden hep uzun hayırlı ömürler istiyorum.istiyorum ki koca bir ömür yasayayim.istiyorumki o koca ömrü Rabbim için rızası için harcayayim.nasib etsin inşallah.hocam nasıl bir haldeyim size anlatamam.gercekten durumumu anlatamam.daha önce hiç böyle umut dolmadı içim.bu cok farkli.en ufak gözüm seyridiginde Rabbim beni uyarıyor biseyler icin diyorum.nasil seviniyorum hocam çocuk gibi.ruya gormedigim gün üzülüyorum.herhangi biyerimde yazilarinizda belirttiginiz durumlar olmadiginda.o gün ben kötü biseylermi yaptım bugün acaba diyorum.kendimi azarlamaya başlıyorum.uzulmeye basliyorum ama umudumu kaybetmiyorum.daha cok sariliyorum ibadetlerime.Allah bu umudu yok etmesin kalbimden.nolur Allah im alma bunu benden nolur.yolum çok uzun olsada alma benden nolur.
Yolum uzun belkide zahmetli biliyorum hocam ama Rabbim biliyor kesinlikle şikayet etmiyorum.sukrediyorum herbirine.her an her saniye.sukurler olsun Rabbime.Bana bu mutluluğu bu umudu verdi ya ne yapsam az hocam.hersey az.Rabbim brni duyuyor.kalbimi biliyor.O nu nasil sevdigimi biliyor pismanligimi biliyor.çırpınıslarimi görüyor.hic suphem yok.cok mutluyum hocam çok.uzum zamandır ilk kez bu kadar mutluyum.aglamak aci çekmek ne zor hocam.Rabbime olan mahcubiyet ne zor.tarifi imkansiz bunun.bu acının bu utancın tarifi imkansız. Ama.Rabbim öyle büyük öyle merhametliki
Dualrimi kabul etti.kabul etti hocam.kabul etti.cok şükür Allah ima sonsuz şükür Rabbime..
Hayırlı geceler hocam.dularinizda olmak dileğiyle.Rabbime emanet olun inşallah.
Tarih:06 Aralık 2013 Cuma 11:27:38
selam es selame Muhterem;
Allah teala ve habibi zişan efendimiz yar ve yardımcın olsun Muhterem...sen istersin de rabbin vermez mi...elbet her dileyene dilediğini verdiğini müjdeler kuranında..inşaallah sana da dilediğin şeyleri verecek biiznillah..hayırlı cumalar...yolun açık olsun.dualarımdasın,dualarıdan ayırma bizi..selam es selame
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.