- 537 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
BENİ KORUDUĞUNU BİLİYORUM.MUCİZELERİNE AŞIĞIM...
Dün izin günümdü muhteşem ötesi güzel bir gündü..Sabah geç kaldım .Taxi durağını aradığım da araç yok denildi.Telaşla sokağa fırladım daha 10 adım gitmeden bir taxi bana sellektör yaptı ve bende elimi uzattım.Gelen araç için o denli sevinmiştim ki taxi ye atladım ve Kadıköy dedim .Modadan ok yakın gideceğim yer ama ben yürümeyi sevmiyorum elimdekiler de ağır.
Biraz soluklanınca aynadan şöför beye baktım hiç yabancı gelmedi.Kaş yapısının muntazamlığı yan profilden muhteşem bir yüz ve cilt.İnsanın hayran olacağı bir .insan üzeri bir sima..Birden gemişteki bir yüz aklıma ışıdı.
EVET OYDU...!
Yıllar öncesi bir cumartesi kızlarım evde oldukları için bende evdeyim ,İzmir Güzelyalıda oturuyoruz evde telaşe oktu o gün ve ben kaç sefer kızlarıma su isteyin dedim bilmiyorum..Akşam saat 19:50 ve su istemediklerini fark ediyorum ertesi gün pazar.Aslında çoğularınıza göre bunda ne var değil mi?
Bizim için çok şey var tüm gün yorulan ben hesaba katılmam ne olursa olsun o ev de hiç bir şey eksik olmamalı evin reisi geldiğinde .Bazı babalara söylersiniz yok olan eksiği kendisi bile getirebilir ama bizim babamıza söylenemez.!
Olan oldu o saatte açık sucu yok o dönemlerde biz birbirimize bakarken kızlarımla kapı çaldı.Kapıda su getirdiğini söyleyen bir ses açtım kapıyı ve ben istemedim dedim komşulara sorun !Gelen kişi adımı ve adresi verdi siz istediniz dedi.Israrla hayır diyorum...Israrla size deniyor ...O an kızlarımda bir gariplik hissettim yüzleri gelen kişiye hipnozite olmuş gibi şaşkın bakmaktaydılar .Yüzüne baktığımda dikkatlice gelen kişinin bu kadar muhteşem bir güzelliğe sahip kimseyi görmediğimi düşünmüştüm o an..Muhteşem kaşlar ve göz yapısı ,kusursuz bir yüz ,cilt boy pos...!
Israrla o suyu bizim su pedimize aktardı büuük şisenin dibinde kalan bir bardak suyu da ısrarla bana için dedi..İnsanız neler duymaktayız ve ben kırmamak adına o saatte bana gelen bu insanı bir yudum aldım bardaktan ve kapının girişinde ki ayakkabılığın üzerine bırakıp kalan suyla bardağı para vermeye davrandım .
NİYETİM SUYU İÇMEMEK ..
Giden yabancının etkisinden kapıyı kapattığımızda bile kurtulamadık.Pazartesi ben verdiği sucu adresini kaç defa aradım bilemiyorum çalan ama açılmayan tel..Arabaya atladığım gibi kendisinden aldığım adresi saatlerce aradım .Öyle bir adres de ,markada sucuda yok ...?
Kapıyı kapattıktan sonra güvendeyim ya ne olursa olsun evdeyim kızlarıma dedim ki çok israr etti bakalım ben bu suyu içeceğim eğer bir şey olursa uyursam falan olanları babanıza anlatın ve beni hastaneye götürün.Ne bayıldım ne ayıldım:)))
SADECE HAYATIMDA İÇTİĞİM EN MÜKEMMEL BİR BARDAK SUYDU...
MUCİZELER Mİ!!!!!!
HER DEM HAYATIMIZDA UNUTMAYINIZ BU GÜNKÜ TAXİ VE SU.....
VE BEN ŞÜKREDECEK NE ÇOK ŞEYİMİZ VAR DERKEN HİÇTE YANILMIYORDUM...
RABBİME VE MELEKLERİNE BİNLERCE ŞÜKÜRLERİMLE....
.........................................................EMA
YORUMLAR
Hanımefendi Allah (c.c) her anımızdan, her nefes alışımızdan haberdardır. Gönderdiyse Allah göndermiştir.
Bu tür olaylar keramete girer. Mucizeye değil.
KARDELEN'NİNİM
Rab kulunu hiç darda koymaz...yeterki onu sıtkı gönülden an...hayatımda mücizeler o kadar çok oldu ki..benim için sıkıntıdan refaha ulaşmam benim içim mucizedir.. ..son yaşadığım olaydan kurtulmak bir mucize değilmiydi....kim derse ki mücizeler devri bitti..Asla..peygamberlere verilen geçici devasa mucize elbette onlar gibi olamayız....ama celle calalü her an mücizeleriyle insanların imdadına koşar ki..işte su örneği,,,kalemin daim olsun sevgilerimle
KARDELEN'NİNİM
şimdi benimde bir bardak su içesim geldi )))) ama soğuk olsun dedim gülümsedim...telaşını öyle güzel anlatmışsın ki ta içimde hissettim sevgilerimlesin mavişim
KARDELEN'NİNİM
annenin bilinçli olması gerek diye düşünüyorum..kadının cahiili geri dönüşümsüz insan kaybıdır çünkü... anne oldu ise/.......sevgimle canısım ..ema