neden girdin hayatıma ?
Neden girdin ? Hayatima !!!
Hayat bu; kaderim, kısmetim,alın yazım mısın? Neden? Girdin,sanki hayatıma.Girecek başka bir hayat yok muydu? Da...beni seçtin.Çok mu? Sevdin beni, yoksa; aşık mı oldun?
Sen yokken hayatım ne güzeldi,sevgi,aşk bilmezdim.Günümü gün ederdim.Gerçekte aşkın olduğuna inanmazdım. O yüzden, hiç işim olmaz derdim.
Bir gün, beni; benim sevdiğim gibi sever misin? dedin...Ben de; sen de,beni; benim sevdiğim gibi seversen varım dedim.Ve de olanlar oldu işte.Önce arkadaşlık, daha tanıyamadan, sevgi doğdu aramızda,sevgiyi yaşayamadan,aşk çıktı karşımıza.Sevginin kucağına geldi oturdu,sanki; kalkmamacasına.Sıkı, sıkı sarıldı bırakmamacasına.
İşte her şey ondan sonra başladı.Acılar,hüzünler,ıstıraplar,kıskançlıklar.. .Aklına her ne gelirse.Merak da var tabiii, nere desin? Kimin lesin, ne yaparsın? Sorular, soruları getirdi.
Beni özler misin? Sever misin? Ne zaman gelirsin? Hep bu sorularla mücadele başladı.
Gelip gönlüme girdin, aniden,ne olduğunu bilemeden....Gönül yarası başladı. Sen varsan iyi, sen yoksan gönül yaralı.Acılar içinde...
Neden seçtin sanki; beni...acıyı yaşatmak için mi? Yoksa aşk; hep acı çekmek mi? Aşk acısız olmaz,aşk acısı güzeldir diyorlar.Sende mi öyle düşünüyorsun.Onun için mi aşık oldun,aşkı yaşamak istedin.Aşkın güzelliğini,acıya zemin hazırlayarak tatmak mı,denemek mi,yazılanları doğrulamak mı istedin.Derdin bu muydu?
Sevmek ayrı bir güzellik.Aşk başlı başına bir sevgi kavramı.Aşkın ölümü yok derler.Yaşanılan her ne kadar kurgular varsa da aşkı öldürmez.Gönül bu, girdin bir kere...aşksız olmaz ki, insan aşık olmak istiyor, yaşamak istiyor, ağlamak istiyor.
Aşk; ağlamak mıdır? Yoksa; o zaman, ağla...ağlayabildiğin kadar...
Bütün güzellikler sende mi dersin? O zaman aşkta bende...aşksız güzellik var mı? Yoktur,tabiki...
Aşkınla sevindir beni, bırakıp gidemezsin, girdin bir kere gönlüme,ben istemeden...
Tüketip bitirme beni, ne olur...
Aşkın sıcaklığıyla sev beni, sevindir beni...
Sevdiğini söyle,
Aşık olduğunu söyle,
Yalvartma beni,
Biliyorsun gerçek değil ki; yalvaramam sana.Aşk; yok gerçekte...gül hayallerde konuştu yine! ! ! O hayaller her zamanki gibi... O hayaller her zaman var olacak.
Yine! en güzellerdi.
Bu sefer tüm aşkı yaşayanlara olsun.
aşk için...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.