sen
Yok öyle boş yere göz yaşı dökmek. Biz sevgili dediğimizi yarı yolda bırakmak için değiil; bir ömür sürmek için severiz. Ama yarı yol da mı bırakıldık yine sever yine bekleriz. Biraz umut varsa, bir ihtimal varsa... Ben boşa göz yaşı dökmedim de boş yere göz yaşı döktüren insanlar gördüm. ben bir de onlara ağladım. Sustum ve haykırışlarım gözyaşıma karıştı ve döküldü yere... Sevgili gel etme eyleme ne sen dayanabilirsin artık buna ne de bendeki sen. Gücümüz kalmadı inan. Sabrımız taştı kabına sığmaz oldu sen bizi görmez misin? Hem bendeki sana hem bana hem de kendine yazık ediyorsun bunu unutma. Şu an hayava konuşuyorum belki ama; benim soluduğum havayı sen de soluyorsun, bunu da unutma. Belki de sana olan sevgimin de bir takıntı olduğunu düşünüyorsun, ben takıntılı değilim seni gerçekten seviyor ve arıyorum, hele bunu hiç unutma. Yağmur bulutlu havada yağar ve göz yaşı da senle dolduğum günlerde bardaktan boşalırcasına akar bende. Her damlasında sana feryat ediyorumdur belki ama ben hala seni arıyorum işte, hala sende, hala sana tutsak, sana muhtaç yaşıyorum. Hıçkırıklara boğulsa da yüreğim beklemek denilen bu yolda sana olan tertemiz duygularımla yürüyorum. ALLAH kahretsin yine unutamadığım için yine ağlıyor, yine kahroluyor, isyanlara sığınıyor ve sabırla yine bekliyorum.
"Sen ağlama hiç ÖZLEM duyduğum. Senin bir gülüşüne dünyaları verir, üzüntünü görünce evreni yakarım. Kalbinin denizinde küçük bir adada sıkışıp kalmış olsamda, bir umut cankurtaranlar gelir de beni alır diye bekliyorum.
Ben sende tutsak kalsamda gözyaşlarım bana kalsın. Gülmek sana daha çok yakışıyor ve hep öyle olacak..."
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.