- 452 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
"Türkiye'den uzağa yolun açık olsun Fernandes."
’Toki’den ev al kirasını ödeyelim Fernandes!’ ’Aşık ol acısını biz çekelim Fernandes’ gibi sözlerde başlamıştı o büyük Fernandes sevgisi. Bir çok zamanda sevginin karşılığını verdi. Goller, asistler... Bir numaraydı Beşiktaşlının gözünde. Her şeyin bir sonu vardır derler ya hani, bu sevginin sonu da geçen sene gelmiş geçiyordu. Koyu bir Beşiktaşlı ve bir zamanlar Fernandes hayranı olan ben de artık istiyordum gitmesini. Tıpkı bir çok kişi gibi. Ama anlamıyorum bu insanları. Bir zamanlar bu kadar güzel söz söyledikleri adeta göğe çıkardıkları bir adamı birden nasıl yerin 7 kat altına gönderdiler? Ardından edilen küfürlerde cabası. Fernandes’in gitmesi gerektiği herkes tarafından kabul edildi zaten. Daha ne bu küfürler? Hadi onu geçtim kendine de mi saygın yok be adam? Güzel sözler söylediğine kötü söz söyleyerek kendine haksızlık etmiyor musun? Nasıl hesap vereceksin diline? Gelelim Fernandes’e... Gidicek ama nasıl gidecek, nereye gidecek? Bunu bilemem ama eğer Türkiye takımlarından birine giderse yapmış olduğu en büyük saygısızlık olacaktır. Hem Beşiktaş’a hem Türkiye’ye karşı. Bir Beşiktaşlı ve bir zamanlar Fernandes’e övgüler yağdıran biri olarak söyleyebileceğim tek şey: "Türkiye’den uzağa yolun açık olsun Fernandes."
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.