- 913 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
HIRSIZLIĞIN BOYUTU ARDINDAKİ GELECEK KRİZ
___Birisi ticaret ilee, politikayla uğraşdığında veya alım satımda o anlık konumunun dışındaki Din, Kitap,Kuran,Mezhep,veya Allah-ı hep ön plana çekiyor veya kendine şerik, şahit koyuyor hatta kıldığı namazından tuttuğu orucundan veya yaptığı iyiliklerini ön plana çekene hep şüphe ile bakmışım.İçimden işte dünyanın en üç kağıtcı, vurguncu, soyguncu,hırsızı, namussuzu , deyyusu bana göre işte bu adamlardır demişimdir..Zaten kandırdıkları da genellikle o saydığım kutsal değerlere inanan temiz insanlardır.Eee gelsinde benim gibi bir SOSYALİSTİ kandırsınlar...inandırsın bakalım .....PİŞŞŞŞT....at terli yemezler lo...!
____Şimdi gündemin başına oturan bu olay bavul bavul kutu kutu paralar bazılarını şaşırtmış olabilir...beni asla..bunların hırsızlıklarını, karapara, ve Suriyede bir devletin kurulması için Araplardan her 3 ayda bir 2 milyar doların geldiğini vede bundan dolayı aktif olduklarını senelerdir yazdığım için bu sitenin bazı yöneticilerine ’JURNALİST YALAKACILAR’ın şikayetinden dolayı beni bu sayfadan kaç defa kovduklarını , yazıları mı blok/e ettiklerini buna rağmen ben hiç bir zaman yılmadan azimle ’BENİM HAYATIM HEP MÜCADELE İÇİNDE GEÇMİŞ’ dedim yazdım...yazdım yine de yazacağım ...!
___Şimdi bunlar hem yasama-yı hem yürütme-ği devre dışı bırakarak çiban başlarını aklamalarını ve bir kaç kendini bilmez dana-doluğa ceza verek bu işten yırtmalarının üstüne bir ton ’HACI ŞAKİR’ sabununa yeşil ARAP sabunu da katsalar vicdanlar da aklanamazlar.Bunların yaptıkları ne dört kitaba sığar ne de 124 bin peygambere uyar....Eee halen utanmazca ’BENİM NAMAZIMDAN ŞÜPHEM YOK’ diyor sa valla yeni bir din kurulmuş yeni de bir Allah yaratılmış bizim haberimiz yok...bunu İSLAM kabul etmez...Yakalanan para iki katlı Apartuman boyunda ..Ayakkapların içi dolu zem-zem suyu çıkmadı ya... sen kalk ’ yargı yargılamanın sonuna kadar zan altındakiler sucsuz’ de...Ee adam/a sormazlar mı yaa bu yargı senelerdir gerekceli kararı yüzüne okunmayan bunca insan, mahkum varken tek size uygulanması yeni kurduğunuz o dinin vacibelerin de mi kaynaklanıyor yoksa buda kurduğunuz dinin mollasının icezeti mi ?...böyle iki yüzlü bir hukuğun Afika ilkel kabilesinde bile olmadığı... Yaa...! Polis hırsız yakalıyor hırsız polisi görevden alyor. Bu resmen ham-ham tiyatrosudur.....şurada şunu eklemeyi unutmuyayım da ’ BU İŞİN SADECE GÖRÜNEN TARAFI DEVE DE KULAĞIDIR YANİ ...BU İŞİN ÇÖZÜLMESİNİN ARDINDA CİA+MOSSAD VARDIR VE GÖRÜNMÜĞEN TARAFINDADIR....ARTICI ŞOKLAR ATLATILMADAN ASIL DEPREMİN SONRA GELİŞİ OLACAĞI’ Bunun üstü kapatılmadan biri patlar patlayan sa yenilir yutulur cinsten olmaz....versen hükümeti CHP ye hazırlıksız bu bütce açığını kapatılmasının mümkünü yok...kriz üstlerine kalır......neyse ben esas sorunun Ekenomik ve siyasi boyutuna geçeyim kimbilir yine şikayetler çok olunca yine kovuluruz yani...!
____2001-2012 dönemin de 129 milyar dollar borç 336 milyar dolar/a fırlamış ve bu rakam/a bu sene Suriye ve Mısırın içişlerine müdahale de harcanan masraflar artı bir senenin hammdde, askeri ve ilaç için zeruri ihtiyacdan borçlanan bu rakamlara eklendiğinde küçük dilinizi nerenize yutacağınıza şimdiden şaşacağım. Bu rakam belirsiz...Bu ülkelere aktarılan paralar iflas eden koyun tüccarının bu açığı da ister istemez küfletli bir hazine açığının olduğunu bu açığı Belediye ,Muhtar ve Encuman seçimlerinden dolayı zam/la kapatılmaması (oy kayıbı korkusundan dolayı seçim sonun da okkalı zamların oluşacağını göreceyiz o zamana kadar tabii kriz ptlamasa ve hükümet ayakda kalır sa ) Borç açığının su yüzüne çıkmasında ki teleşlarını.. yani bu hırsızlık ları ’GEMİ BATARKEN MÜRETTABATIN MAL KAÇIRMASIDIR’ derim. İşsizlik, tıkanan ekenomik ve siyası sorunun patlaması çok yakındadır.Nedenine gelince ; Devletin uzun vadeli borçlarının vadesinin geldiği, vadesi gelen dış borçların kapıya dayanma vaktinin yakın olması,gelir vergisinde artırıma gidileceyine rağmen seçim için vergi borçlarının af edilmesi ileriye yönelik bir ihanettir. Mali açıklarda satış vergisinin artırılacak yerine seçim için ertelenmesi,Merkez bankasının para arzının yerine getirilmemesi ,ileride seçim bittiğinde bu bütçe vye cari açık halktan,mali kurumlardan ve dış borçlanmayla bu açığın kapatılması gerekir.Yoksa bütçenin uzun süre açık vermesinin neticesi yatırımların durmasına..paranın kur değerinde tl’nin dolar karşısında tepe taklak düşeceği buna karşı enfeksiyon artışı..işsizliğin hat boyuta ulaşacağı ardı sıra ilk işçi çıkarmaları hatta firmaların iflası ile krizin oluşacağı kesindir.
___Tekneloji ile gelişen askeri araç gerecin savunmaya yönelik bütçenin yeniden ayrılmasında ki çıkmaz, hamm de gereksiniminin ve ilaç gibi zeruri harcamalarının çıkmazındaki bunalımın açığa vurmasıdırve vuracaktır....! ____Devet tahvili dedikleri vadeli borçların faizi ile ödenmesi ve Hazine banolarının bu krizle stoplıyacağını hepimiz bilmekte hatta (dediğim gibi)Türksch lirasının tepe taklak değer kayıbının yaşanacağı ister istemez Borsa dedikleri sistemin birden çöküşü ,ile dışarıdan gelen sıcak Arap parasının ve Emperyalistlerin Ülkemizdeki Taşaron, Lisans, Patent gibi ticari ünvanları konumu altındaki montaj fabrikaları üretim durdurması ülkeyi derin bir KRİZ/in beklediğini söylüyelim.
___Kriz ilk sokakların hareketliliği ve Kürt ulusal sorununun yeniden silahlı eylemlerini bununla ülkede oluşacak ekenomik kriz parelelin de siyası krizin de tetikleyicisi olacağının kesinliğidir....(O zaman sen de kına yakarsın diyorlar ) ben niye kına yakmam ki....! kınaya sebep olacakları- aslın da siz bu gibileri desdekleyip alkışladığınız sürece ve sebebi her kim/se onlara desdek verenlerin kendi vicanlarında aramalı ,kendilerini sorgulamalı ve kına yakacaksa bunlara oy verip desdekliyenlerin yakması gerekmez mi ?...Ben kına yakacak olsam bu tehlikeyi önceden yazacak kadar duyarlı olmazdım. Açın lütfen her yazım da bunların hırsızlıkları , dolandırıcıklarını yazdığım yazılarım da mevcutdur...ben DEPREMİ ÖNCEDEN BİLECEK KADAR duyarlılığa sahibim........DEPREMDEN deprem/e diz dövüngenliği yapan şairlerden daha olamadık... İyi uykular halkım iyi mışıllar.
Kadir Haktan TÜRKELİ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.