- 1286 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
Saygısızlar
İnsanı çileden çıkartıyorlar.
Neyi ne kadar algıladıkları gerçekten meçhul. Bu gün ortaya saçılmış düzeni de, düşününce. Kaz gelen yerden tavuk esirgemeyen anlayışları elbette yadırgarım. Ben ne demeye, bunca yıldır şiir yazıyorum. Sayfam da, ne gizlim nede, saklım var. Bu güne kadar hiç bir şiirimi silmedim. Yazdıklarımı da, çok uzun bulduğum için, tarzıma uymadığı, için siliyorum. Yada beni sonradan fazla yıprattığı için siliyorum. Hani naklen yayın gibi, ( hoşuma gitmiyor ) Şiir başka bir boyut, Bazen yazdığım bir şiire hiç umulmadık yorumlar alıyorum. Şiirimi baştan sona tekrar okuyup. Bu şiire bu yorum hangi ana, fikri, gözetilerek yazılmıştır diye düşünüyorum. Bu güne kadar neredeyse 5 yılı dolduracak, edebiyat defterinde ki, şairliğim. Burada çok güzel değerli dostluklar da, edindim. Ön yargısız bütün şiir yazan insanlara karşı çok saygılı oldum. Ve sadece şiir yazdığı, yada yazmaya çalıştığı için iyi kötü ayrımı yapmadan, kalp kırmadan, arkadaşlarıma, saygılı oldum. Gayem bu düzende, tertipli olmaktı. Takdir ettiğim çok değerli dostlarım oldu. Beni hiç yanıltmayan arkadaşlarım oldu. Tabi umulmadık taşlar a sebep fazla kırıldım. Yıllardır profilim de, aynı fotoğraf duruyordu. Yenilik olsun diyerek, değiştirdim. Hiç bir zaman art niyetim olmamıştır. Ben böyle bir insan olmadım, olamam da,... Herkesi kendim gibi bilirim. Hayatım boyunca Allahın bildiğini kuldan zaten saklama gizleme, yalanla yanlışla, yaşama alışkanlığı edinmedim. Kimseyi aldatmadım. Bunlar benim hayatımın özüdür. Ortalık yerde yalan yere yeminler edip, Hayatımda, kimse yok çok namusluyum diye, kendimi askıya alıp, masum kız çocuğu profiliyle, karşınıza çıkmadım. . Kimseye ne yaranma ihtiyacı, duydum. Ne gururumu, ayaklar altına aldım... kimseye yalakalık yapmadım. Özgür irademle her zaman dürüst olmayı yeğledim. Şiirlerimin hamurunu, ruhum yoğurur. Çalma çırpma sözlerle şiir yazıp; Şair değilim deme ihtiyacı da,duymadım. Öyle bir yalanla da, karşınıza çıkmadım.Çünkü yaptığımın yapacağımın teminatı, şiirlerim bana aittir ... Madem ki, bir şeyler yazdırıyor, düşünceler. Neden yazıyorum amma şair değilim deme ihtiyacı içinde bulunayım ki, Aslın da, böyle bir amaç güdenin, kıçı kaf dağına vuruyor. Büyüksün abla .Büyüksün abi yazıyorsun dört dörtlük amma şair değilim diyorsun. Helal sana diyenin de, aklından şüphe duyarım, vede kendini zora sokan, kabiliyetlerin yerilme korkusu da olabilir. Elbette burada yıllardır, şiire olan tutkumla, ayakta durmaya çalışıyorum. Seven sevmeyen olabilir. Benim de, sevdiklerim ve sevmediklerim vardır. Fakat gerçek her zaman dürüst olmayı gerektirir. Edebiyat defteri bence kutsal bir müessesedir. Kimin eli kimin cebinde belli olmayan bir genelev benzetmesi, için de, olanlara da, şaşkın bir mimikle yaklaşırım. Genelev senin beynin diyerek... Ve bu güne kadar, hiç bir erkek şair arkadaşımdan bir terbiyesizlik görmedim. Görseydim yine burada adını naklen yayınlardım.
Ve Açıklama ihtiyacı duyduğum zaten son hızla yazdığım konunun asıl mevzusu. Kadınlarımızdır. Kedi olup, uzanamadıkları ciğeri mundarlamaktan utanmıyorlar. Fare olmadan kendir kesiyorlar. Yalan yanlış güdüleriyle, insanı çileden çıkartıyorlar. Ben hayatım boyunca asla nankör olmadım. Olamamda. Yapılan iyiliği asla unutmam. Tabi önemli olan, gerçekte yapılan nedir. Eğer ki, bir insan iyilik yaptığını sanıyorsa, ve karşılığın da, belirli bir ücret alıyorsa. Sonrada, sana, iyilik yaptım. Su verdim diyorsa, ve sende gerçekten, bir insana ihtiyaç duyduğun bir dönemde, sana para karşılığı su getireni, dost sanıyorsan. Tabi ki, gün gelip, yanıldığını anlarsın. Sana değil bir bardak su. Günahını vermeyecek insanların sahte maskeli :) yüzlerini tanımak. Çok iğrenç. Ve bu insanlarla yolunu ayırdığın zaman, onların tek üzüntüsü, senden bir kıl, daha, yolamamak, oluyor.
Senin üzüntün ise, kötü günün de, kötü insan tanımak. Ve bunları iyi sanman acı veriyor...
Sen olayı beyninde ruhunda bitiriyorsun. Amma, su uyur düşman uyumaz derler. Bir bakıyorsun Hakkında, yalan yanlış dile gelmişler. Açık ve net bir şekilde soruyorum. 5 yıldır, buradan, hangi erkek, şairi taciz ettiysem. Bana adam gibi...Kahpe deme hakkı vardır.
Ve hangi kadın şairle, yanlış bir yolda yürüdüm ise, önce bana, gerçek, profilini göstersin.
Yüzünü neden saklar insanoğlu. Ne amaçla,
Kıçı tavan yapmış ezikler...
Adınızı şimdilik zikretmiyorum.
Çok değersizsiniz yanımda,
...Saygısızlar
YORUMLAR
guler birsozu
paylaşım hak ettiği yeri bulmuştur umarım..sizi üzen üzdüğü kadar üzülecektir
yalancı ,sahtekar ise,yine devam edecek . nereye kadar? oda var. mutluluğun adını başkalarını kandırarak
başkalarına çamur atarak yakaladıklarını sanıyorlar..
uzak durmak en güzeli.
Saygılar..
guler birsozu
Çok sağ ol
Çok saygılar
ben bu defterde güler kardeşimi 5 yıldır tanıyorum ....dobra dobradır..... sözünü esirgemez..bana yazdığı ve tesadüfen okuduğum başka yorumlarda saygısızlığını hiç görmedim...zaten hastasın biraz daha görmezden gel .....saygılarımla
guler birsozu
ÇOK SAĞ OL
Oy!...
Ateş püsküren bir yazı.
''Şırfıntılar'' gibi,
bazı hoş olmayan sıfatlar taşımasaydı yazı,
çok daha anlam kazanacaktı.
Ama,
yine de bir realiteyi dile getirmiş.
Biz buralarda yeniyiz, bu tür olayları bilmeyiz ama,
bu defterin sayfalarının temiz kalması,
buraya emeklerini aktaran insanlar için çokça önem arz etmektedir sanıyoruz.
Ve,
her gün yeni yeni şeyler, değişik vukuatlar ile karşılaşmaktayız buralarda.
başta Facebook olmak üzere(diğerlerini kullanmayı bilmiyorum), sosyal paylaşım sitelerinin hepsinin cılkı çıkmış.
Bari burası, bu güzel edebiyat sitesi, temiz kalsın diyorum.
Macera arayanlara,
takılacak adres çok var.
Oralarda boy gösterebilirler.
Biz,
burada karşılaştığımız her insanı,
kelimeleriyle anlattığı gibi bilmek, tanımak isteriz.
O kelimeler sahte olmamalı.