PATLADI GİTTİ
Patladı gitti…
Çocuklar duymasın adlı dizide rol alan karakter oyuncusunun hayatımıza kattığı bir repliktir.
Seyyar tayyar hani sevimli ve esprili bir dil ile anlatımlarında sıklık ile kullanır ‘’efendim bu adana kebabı ben buldum! Anlatayım,seyyar köfte satar iken işlerim de gayet iyi insanlar kuyruk olurlar benim tezgahın önünde…gel zaman git zaman yetişemez oldum anam yardım lazım ise oğlum geleyim dedi e bende gel dedim annem paket yapar ben ızgarada pişiririm ben paket yaparım annem ızgarada pişirir e malum kadın eli değdi mi başka bir lezzet katar…efendim gel zaman git zaman bizim kuyruk daha da uzadı insanlar 1 km sıraya girerler anamın pişirdiği kebapları yemek için bendeniz pakete devam…
Bir gün ben baktım sıra oldu yine 3 kilometre… anama seslendim ana daha kebap at…ana daha kebap at oldu mu bu sana anadaaa kebap at…patladı gitti…
İşte bu misal dostlar bu ülkede dile pelesenk olan yada olmayan bilinen yada bilinmeyen o kadar çok patlayıp gidecek şey var ki sırlasan seyyar tayyarın köfte kuyruğundan uzun olur…
Yolsuzluk ihaleye fesat karıştırma rüşvet vesaire… kim yapmış falanca filanca nasıl yapmış gizli saklı kim patlattı…seyyar tayyar değil herhalde…!
Gündem maddesi mi lazım,birilerine göz dağı mı yok efendim ne alakası var tamamen skandal…
İşin rengi değişik beyler bayanlar,bu ülkede oğlunun gözaltına alındığından içişleri bakanının sonradan haberi oluyorsa bizim bir halttan haberimiz yok gece yattığımız uykumuzdan sabah neye uyanacağımızı bilmiyoruz daha…
Ama sen 29 yaşında ki adama kardeşim milyon dolarlık tabloları milyarlık yatları katları nasıl alıyorsun demez isen,zat-ı muhterem inşaat kralımıza sevgili müteahhit kaça sattın daireleri senin bir arabanın değeri 2 milyon lira diye de sormaz isen…sonradan aaaa gördün mü baka bak bak ne işler çeviriyorlarmış da haberimiz yokmuş diyemezsin…
Laf ola beri gele gerçi…3 gün sonra işin seyri yine değişir iyi seyirler Türkiye…
Haa bu arada seyyar tayyar dediğim gibi tamamen dizi de yani senaryoda bir karakter…neme lazım şimdi köfteleri reklama girmesin…
A.B.2013
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.