- 4561 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
DELİ KADINLAR ,DELİ SEVER...
Bazı kadınlar muhteşem sever.Sabreder ,bekler..İnatla ...Anlaşılmıyorsa gider..?
DELİ KADINLAR DELİKANLI GİBİ SEVER.TAŞIYABİLEN DELİKANLIYI....
NE AŞKINI SAKLAR,NE DE ANLAŞILMADIĞI .ÖZÜR DİLENMEYEN YERDE DURUR..BAZI KADINLAR DELİ SEVER..BU KADINLARI TAŞIYABİLECEK ERKEK ÇOK ÖZEL OLMALI....SEVGİDE TİTİZ OLMALI.ÇÜNKÜ O BİR SEVGİLİDİR..
KADINA KENDİNİ HİSSETTİRMELİ.
KIRK YILLIK EVLİ MODUN DA Kİ AŞKLAR SEVGİLER AŞK,SEVGİ DEĞİL........ALIŞKANLIKTIR HEYECANI OLMAYAN.....BU MODA SOKULAN AŞKLAR TEK TARAFIN HUZURU OLUR O DA KARŞI TARAFIN....KADIN ELDE BİRDİR NASILSA...ARADA BİR HATIRLANMASA DA OLUR..GÖRÜLDÜĞÜ GÜN YETER ONA ..YETMELİDİR DE.NE BENCİLCE BİR DÜŞÜN..(aslında beni sevme diyor belkide.ben sevgini hak etmiyorum..hak edene ver ..bir bağlamda bu olabilir)
UNUTULAN ..!!!!HER KADININ BİR OLMADIĞIDIR...
HELE HELE DE BU TÜR DELİ SEVEN KADINLAR İSTEKLERİ MİNİCİKTİR...VE EN FAZLA ÜÇ DEFA TEKRARLAR VE BEKLERLER....ZEKİ VE DİKKATLİ OLABİLEN KARŞI TARAFTIR BU DELİ SEVEN KADINI MUTLU EDEBİLENLER....
HAFTADA BİR GÖRDÜĞÜNÜZ SEVGİLİNİZİ DİĞER GÜNLERDE ARAMAK AKLINIZDAN GEÇMİYORSA....BU İŞTE BİR TUHAFLIK YOKMUDUR SİZCE....?
MİNİCİK,MİNİMİNNACIK İSTEKLERİ YA ÖNEMSİZLİKLERİNDEN DİKKATE ALINMAMIŞTIR...YA DA ERKEĞİN EGOSU ÇOK YÜKSEKTİR.....YALNIZ BİR RUH HİSSETMEK İSTER YARISINI...AMA DOLU RUHLAR BUNA İHTİYAÇ DUYAMAZ..BUNUN NE DEMEK OLDUĞUNU ALGILAYAMAZ..
SONUÇMU:YAŞANABİLECEK GÜZELLİKLERİ ERKEK KENDİ ELLERİ İLE YOK EDEBİLMİŞTİR....BİR SANİYELİK ARAYAMAYIŞLARINDA.....
DELİ KADINLAR DELİKANLI GİBİ SEVER.TAŞIYABİLEN DELİKANLIYI....
..............................................................EMA
YORUMLAR
Ema öyle güzel kaleme alınmış ki;Deli kadınlar delikanlı gibi sever,taşıyabilen delikanlıyı... dizelerde kendimi buldum, ağzına diline kalemine sağlık.. Gönlüm senın tarafından işgal altındayken,ben başka uygarlıklara kapılarımı açarmıyım söyleeeeeeee.....
Kadınlar duygularına, erkekler egolarına yenik düşer, kadını anlamak gerek, kadın bir pandorama kutusu gibidir, sırları, heyecanı, sevgisi, aşkı, arzu ve istekleri gizlidir, adeta kadın bir sır küpüdür
Kadının belirgin vaz geçilmezleri, olmaz ise olmazları var, zayıf noktaları olduğu gibi ,güçlü inatçı noktalarıda var
Kadın ne ister, kadını anlamak irdelemek gerek, kadının gerçek hayattan beklentisi önce dürüstlük, samimiyet, güvenilirlik, sadakat bunlar kadına verildiği zaman kadın sevgisini cennetini karşısındaki kişiye ardına kadar sunar
Hayattan fazla beklentisi de yok aslında fedakardır, sevdiği uğruna yapamayacağı fedakarlık yoktur fedakarlık kadının geninde ,yaradılışında vardır kadın duyguları ile oynanmasını istemez "bir tutam sevgi, bir yudum nefes yeter ona" tabiiki kadını kadınca anlayana, kadına kadınca duygularını yaşatana
Kadının ruhu, hayal dünyası, umutları, ümitleri kadının kadınsı ruhu kadın bedenini her zaman sorgular
Kadının günahlarınıda, sevaplarınıda vicdanen sır gibi saklar
Kadın kendi dünyasında dört mevsimi aynı anda yaşayabilir, kadının sıcaklığı güneşin sıcaklığından az değildir, kadının fendini anlamak pek kolay değildir kadının bazı densizlikler karşısında afedici yanı çoktur, hataları görme yönü çok olduğu gibi affedici yanıda çoktur, yani hem deli hem divane yönü hemde sevgi yönü ağır basar kadını duyguları ile anlamak gerek bedeni teni cinselliği ile değil
KADINI KADIN GİBİ ANLATAN ENGİN YÜREĞE SAYGILARIMLA
İyiki varsın Sevgili
________ema__________
* * * ** * * ** ** * ** ** * ** ** * *
KARDELEN'NİNİM
Ema can..delikanlılık yürekle olur..yüreğin erkeği dişisi olmaz sevende ...toplumuz erkeği delikanlı..kadınıda genç kız diye ayırım etmiş olsa da yüreğin adını değilde cinsiyetliğin adını ayırarak koymuşlardır..iş böyle olunca da yaşıyanlar yüreklerince,beyinlerince haraket ederler..nice kadınlar vardır..savaşçı ,korkusuz..Nine hatun buna örnek değil mi..nice erkeklerde var ki vatanı bir pula satmış.. yürek kırıtmaya görsün..kırıttığı an ondan delikanlı diye söz edilmesi mümkün değil..aşkı bendensel olarak algılıyanların kırıtması normaldır... Aşk ve sevgi ,uğruna can verilendir...seven aldatmaz..kıskandırmak için yeni arayışlar içine girmez..ah bir anlıyabilseydim şu hayatı..galiba ben ve ben gibiler fazla burası için..
çöplüğün içinde aşkı yaşamak elbette çok zordur, adına beyaz aşk denilmemeli.. o ki yaşıyoruz etrafımızda elbette kargalarda olacak ..kartallarda ...ve unutma ki bu hayatta kargalar sürüyle kartallar bir başına ve de yüksekliğince uçar...
kalemin daim olsun.. ..sevgilerimle
GÜLESEN SANCAR tarafından 12/17/2013 3:34:01 PM zamanında düzenlenmiştir.