SENSİZ YAŞANMIYOR
sanki sen geri dönecekmişin gibi ,her sabah masaya iki çay bardağı hazırlayıp,iki dilimde ekmek kızartıyorum.
çok sevdiğin menekşen var ya,hala solmadı...inanki ilk işim kalktığımda onu sulamak oluyor.bilmiyorum ama oda seni çok özlemiştir sanırım.ne kadar iyi baksamda sen onu sularken daha iştahlıydı sanki.
geçen gün herzaman kullandığın parfümden bir şişe aldım.geceleri yatmadan önce odama sıkıyorum.oda sen kokunca daha rahat uyuyorum.
merak ediyorumda üşümüyorsun değilmi,sen pek soğuğu sevmezsinde.havada kış,üşütmemiştirsin umarım.biliyormusun ben donuyorum,bu ev çok ıssız ve soğuk sen gittiğinden beri.hani herzaman burnumun üstü terlerdi ya,sobadan değilmiş,senin sıcaklığınmış yüzüme vuran.
oturup uzun uzun düşündümd,ne kadar saçma bir sebebten kavga edip ayrılmışız.bir anlık sinir işte,dilim kopsaydıda sana git demeseydim.hem düşündüğüm kadar da güçlü değilmişim.bak sensiz yaşamayı bir türlü beceremedim...
unutmadan söyleyim,evimizin kapı kilidi hala aynı,bilerek değiştirmedim.olurda dönersen kapıda kalma diye.ben uyurken gelirsen uyandır olurmu.seninle sabahlara kadar konuşmayı çok özledim,doya doya hasret gideririz.sahi bir gün döneceksin değilmi....?
SENSİZ YAŞANMIYORDA O YÜZDEN SORDUM...!