ALLAH VERGİSİ
Şimdi tek tek yazmaya kalksam buraya sığmaz alt alta…
Vergilerden bahsediyorum hani şu her vatandaşın kazancından sorgusuz sualsiz kesilen ödemeye mecbur bırakılan ödenmez ise borçlu hanesi kabartılıp icra yolu ile tahsil edilen ve yasa tasarıları dahil neden niye diye sorulmayan hatta onca alınan verginin de nereye nasıl harcandığı çok umurumuz da olmayan vergiler…
O kadar çok veriyoruz ki bu vergiyi…bi oturup hesaplayın üşenmeden elektrik faturanız cep telefonu faturanız varsa ev telefonu faturanız araç verginiz ruhsat verginiz zart verginiz zurt verginiz bi hesaplayın ne kadar olduğunu ve vergi veren bu ülke vatandaşlarının (Suriyeli ıraklı İranlı hariç)toplam sayısı ile çarpın…çıkan rakama inanamayacaksınız haa belkide inanacaksınız orasını bilemem sonuçta bu ülkenin artık dış borcu falan da yok zaten demek ki yapılan zamlar alınan vergiler direk cubba…!
O değil de hani bir laf vardır bir meziyeti yeteneği olana söylerler’’ALLAH VERGİSİ’’ diye neme lazım şimdi seçimden sonra çıkıp ey ahali duyduk duymadık demeyiiinnn diye bir anons ile bize inananlar ve inanmayanlar demiştik yüzde 50 demiştik hatırlayııınnnnn derde Allah vergisi kardeşim bundan sonra bizim yanımızda duran bizden olan bize oy vereeeennn bizden değildir vergisini vereceeekkk derse şaşırmam.!
Şimdi bu yazıya yorum kısmında neler yazılacağını da az çok görür gibiyim ya neyse…
Bol vergili günler Türkiye…
A.B.2013
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.