Mon, 4/8/08
-Düzelme yolundadır ınşallah kızın. Txtle ayrıntısına giremedim ama sitem derken kastettiğim gelip görmendi...
-Gelmenle ilgili baskı kuruyor izlenimini vermek istememiştim. Ablam 7/24 çalıştığı için şimdilik sadece Ünye dolaylarında vakit geçiriyorum. Sevgilerimle, gelmek istememekte haklısın. Daha sıkılmadım ama bazan çocukları bırakıp kendime vakit ayıramamak zor geliyor. Bir de evin ikinci katında pencerelerde demir yok yani anlayacağın kendi alıştığım ortamdan farklı olan ortamda yaşanan uyum aşamasını yaşıyorum tam alışınca herhalde kalkıp gideceğim. cici kızın inşallah daha iyidir. Çiçek derken su çiçeği demek istiyorsun herhalde çünkü çiçek hastalığının dünyadan kökü kazındı. Ben de su çiçeğini üniversite üçte çıkarmıştım hala çok kötü günler olarak hatırlarım. izi kalmaz dikkat ederse. Geçen gün Bolaman diye bir yere gitmiştik tepede denize bakan yamaçları o kadar beğendim ki acaba kendime küçük bir yer alıp içine bir kulübe mi yaptırsam diye düşünüyorum. O da benim hayatımın çılgınlığı olsun. Sevilerimle....
-Mütemmim cüzü, ayrılmaz parçası, başrol oyuncususun. Güneye kadar ineceksek kıbrısa gidelim. Sevgilerimle...
-Kızımın ateşi çıktı biraz. Doktorların kucağında oturup, başında sekiyorlar. O yüzden herzamanki gibi telaşlanmadan onu uzmanların eline bakmanın rahatlığını yaşıyorum. Çocuklar gece yarılarına kadar yatmamanın tadını çıkarıyor kuzenleri sayesinde. Benim için ise fazla bir değişiklik yok: hala yanımda getirdiğim derginin bir sayfasını bile okuyamadım her satır arasında birisinin rahatsız etmesinden. Gönderdiğin hikaye biz birbirimize kavuşmayız anlamına geliyor mu bilmiyorum.
Sizler iyisiniz inşallah. Sevgilerimle...
tek zaman sabahlar kaç gündür deniz kenarında yürüyüş yapma niyetiyle kalkıyorum ama bilmediğim çevre olduğu için çok fazla çekmiyor. Kıbrısımın yerini hiçbir yer tutmuyor.
Yıpratır insanı birlikte olduğun kişiye tahammülün kalmayınca. Bak ben de tatilimi tek başıma yapıyorum halbuki yalnızlıktan sıkıldığım için evlenmiştim. Geriye dönüp bakıyorum, yapılan hatalar yapılmasa olur muydu diye soruyorum ve cevap kocaman bir hayır çünkü çok farklı kişileriz beklentilerimiz ve hayata bakış açımız farklı. İkimiz de münferit olarak iyi kişileriz ve eşim gibi birisiyle mutlu olabilecek nitelikte çok kadın vardır eminim. Siz hangi aşamada yolları ayırdınız bilmiyorum ama teybi geriye sarmak mümkün olmuyor. Yine de sağlıklı olduğun için şükredip beklentileri azaltıp günü yaşamak belki çok sıradan bir yaklaşım gibi görünebilir ama sanki basit bir hayat en güzel olanı gibi geliyor bana, Mesela bir akşam hiç tanımadığın bir adamla çok tanıdık bir yere gidip cin içmek, hiçbir beklenti ve kaygı olmadan, sonra da ona aşık olmak dünü ve yarını düşünmeden....
Burda hava çok güzel. Biraz nemli ama hiç bunalmıyorum. Londra kadar soğuk değil. Sanki tropik iklim gibi geçenlerde gece yağmur yağdı. Güney sahilleri veya kıbrıs seçimini yapma konumuna gelirsek şartları değerlendiririz. Ben niyeyse senin ondan önce hayatına bir başkasının girecegi hissine kapılıyorum. Bunun seninle değil de aramızdaki mesafeyle bağlantılı olduğunu da çabucak eklemem lazım. Bir başkası kalbine girerse bana az mesaj gönderip yüzeysel ve soğuk davranmak yerine doğrudan söyleyeceğine söz vermeni istiyorum.
-Nasıl gidiyor? Tatile çıktınız mı?
Çocukları at binmeye götürüyoruz. Yol boyunca arabadaki yaramazlıkları işkence gibi ama oraya gidince biraz rahatlıyoruz. Deniz çok kirliymiş lağım akıyor yer yer o yüzden giremedik denize ama benim için sorun değil çok sevmem yanmayı, ıslanmayı. Ben dağ severim deniz değil. Kağıt gibi beyazım güzel güzel yanmış insanların yanında.
Canım inşallah aramıza yanlış anlama girmez. Ben iletişimin sihirli gücüne inanırım. Bu sebeple ben kendimi ifade edeyim öncelikle. Bana gönderdiğin kavuşamama ve ayrılık kokan hikayeye anlam veremedim. Sorduğum halde de açıklamadın. Buraya gelme hususunda ise seni sıkıntıya sokmak değildi niyetim. Sadece çok özledim o kadar. Sonsuz sevgilerimle.
-İyisin inşallah spora başladın mı benim için değil kendin için çünkü ben seni her halukarda severim de sen sağlığından olma. Belki görüştüğümüzde dile getiremedim ama sen çok özel birisin seni tanımaktan çok mutluyum. Daha bir yıl bile olmadı yüzyüze doğru dürüst görüşemedik. Sana tekrar gel diyebilmeyi ne çok isterdim ama artık herşeyi senin insiyatifine bırakıyorum. ’Sen beni kıbrısta gezdirdin ben de seni burda gezdirmem gerekiyor diye düşündüm’ demen sanki benim karşılık beklediğim izlenimini verdi. Fırsatım olunca ben seni gezdiririm tüm dünyayı gördüğüm, görmediğim yerleri belki beni de o zamana öyle bir yorum yapmaman gerektiğini bilecek kadar iyi tanırsın şeker surat. seni seviyorum ..13.08.2008
-
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.