- 875 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
SAHİPSİZ SEVDAMA....
Herşeyi olduğuna bırakıp gitmek,yada herşeye sıfırdan başlamak...bunları düşünürken birden karşıma çıkıverdin.zigzaglı yolları unutup en yakın kavşaktan dönmeliydim hayatıma.herşey değişecek alternatifini kullanmak hiç aklıma gelmemişti şimdiye kadar.sanırım artık kalbimin istedğimi yere gitmeliydim.seviyordum seviliyordum,beni benden alan sen,herşeye sen değişimin başlangıçları...
neiçimde olan boşluklar, nede gönlümün dar ve ışıksız sokakları korkutuyordu beni.
ne güzel takıldım saatin yelkovanına döndükçe döndüm..dönükçe daha çok sevdim.sevildikçe acı çektim acı çektikçe daha çok sevdim.bunlara anlam veremezken ilk sevda şarkısı kulaklarımda, hafif bir senfoni edasında....
gözlerim görmez, aklım çoktan gönlümün peşinde sürüklenirken.saatin yelkovanından iyice başımın döndüğünü farkettim...
aslında dönmem gereken kavşak o değilmiş başından beri aklım gönlüme sözünü geçirememiş.
yersiz avuntulara çoktan kapılmıştım bile...bu başlangıç nedendi bu bitiş neden...
anlam veremezken gönlümün en yüksek tepesine çıktım ey yaşanmış hayatım dedim:
hiç adını koyamadığım ben, her defasında yapmak istemediğim herşeye susmak istediğim ve herşeye susmadığım, sevdiğim herşeye hatta ve hatta kendime lanet ederim.....
sevdalinka.....(ASİ)